cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 4
累積人氣: 17376
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2008 年 8 月 4 日  星期一
晴天
 

*2008-08-04

 

 

今日拎到會考成績表 見到自己個分數

本來都冇乜野, 但打比Seafood果時, 我喊左出黎

望見自己的成績, 雖然係預料之內的分數, 但我真係忍吾到D眼淚 

數學`地理`中史(F)左

中文( LV4 ) ` 英文( LV2 ) ` 世史( D )

我真係好後悔! 如果我比心機去溫書, 我諗分數一定吾會甘

但已經成左結局, 後悔莫及

要怪就怪自己懶, 冇認真去面對會考, 而家搞成甘 都係自己一手做成

得6分, 想Repeat又Re吾到.. 真係吾知可以點

開心既係, 我中文作文竟然有( 5* ) 睇到果下好開心...

 

 

 

 

刊登時間︰2008-08-04 07:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 2 日  星期六
晴天
 

*2008-08-02

 

真是太大壓力了嗎? 每次扎醒都很恐怖

昨晚很早睡, 大慨是12點半, 躺在床上
明明意識上是很想睡覺, 但心裡都似乎記掛著一些事, 睡不著
沒有實質的一件事....但內心卻輾轉反側
想了又想, 腦不停在想東西, 這種感覺不好受
打著呵欠, 淚水就是這樣流了出來

今天上班精神得很
每次有人問到有關放榜的問題
心會緊張起來.. 救命! 我真不想活在壓力之下

今天很得意, 無意間認識了一位深圳公安
他和他太太買鞋, 我們聊了很久, 最後他堅持給我他的電話號碼
說下次我到深圳的時候要打給他, 還叮囑我不要轉個頭就扔去=P

今天上班時看到<五點> 中說到每人要拍一張趣怪樣的相
Joan 說'痴線, 甘樣衰我先吾影呀' 但我想說, 這種相...我有很多-.-'

睇返星期4 上水石湖墟 馬術表現 果段片`笑到標眼水
格落格落格落...渣!!  於~~






-事情已經複雜化, 我不想加予太多評價
只是想說: 真的朋友, 經得起困難的考驗!

 

-你好野 .\  /.

 

 

刊登時間︰2008-08-03 12:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 1 日  星期五
晴天
 

*2008-08-01

 

 

8月4號
對住爸媽扮到吾在意
其實每次一諗到, 都會好緊張

 

 

仲有3日..
仲有6日..

逃避是因為我害怕失去

 

 

 

刊登時間︰2008-08-01 10:42 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 7 月 31 日  星期四
晴天
 

*2008-08-01

 

盧嘉莉生日快樂!!

 

今日晏就又去 協康會 做義工!
哈, 佢地好叻, 過左一個星期仲記得我個名同D Step
今堂教既Step我自己都記吾掂, 要個小妹妹提我話跳漏左..真係慚愧!
有個小妹妹喊曬話吾跳小丸子, 原因係吾夠勁!  哈哈, 好搞笑!!

完左返屋企Hea左陣8點幾又出上水跳舞
今日係開心日, 由上堂一刻已經係甘笑, 笑到完全係出曬汗, 勁辛苦!
陳澤杰D 腳毛長到可以Gel 起囉!! 超好笑!!! 成枝狼牙棒甘xD


跳完同Toy, TzeChun, Tan, Hei 去食糖水, 食完又去街市果邊玩
真係笑吾停, 由9點Keep 住狂笑喪笑至到12點, 我係玩到癩曬..
有現場馬術表現睇!
好煩呀, 影到吾肯停機, 成5分鐘呀!!! 搞到我係甘笑係甘出汗!!!
最後係到偷影, D相完全係吾見得人, 請自己珍藏就算啦!! 吾可以公開!!! 








 

吾好睇少佢, 佢大有來頭
係上面果班人既眼中, 佢再吾係'小強' 而係'細San'  
-0-' 我竟然同佢撞名!? 我影佢既時候, 佢係完全吾郁, 擺緊Pose!

 

 

 

 

刊登時間︰2008-08-01 02:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 7 月 30 日  星期三
晴天
 

*2008-07-30

 

 Hei 今日射波, 我都有心理準備要過沙田
雖然尋晚食左粒藥好返少少, 但仍然係呆呆濟濟甘.....
之後過左廣場, 到左5點終於都過W11啦-_-'

成日都好悶!!!!!!!!!

我要草錢!!
我要去旅行!!
我要去長隆台灣!!

唉`一個月先返得果12日..我真係好懶=P
聽日D Step 我仲未諗呀, 呀!! R爆頭呀!!!!

 

刊登時間︰2008-07-31 12:20 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 7 月 29 日  星期二
晴天
 

*2008-07-29

 

返左去2日, 我應該得了感冒-________-' 好暈呀!
過關果時好想打'乞痴' 但驚佢捉我, 所以死忍....

呢2日都係食玩訓!
星期一朝早同牙姨飲茶, 晏就同細表姐, 婷去行街, 37度呀痴線! 熱死!
夜晚同婆婆公公果D出去食飯
今朝同表姐果D去飲茶, 臨出香港前表姐帶我去摘龍眼
嘩....果到大到成個森林甘.... 吾知有冇老虎呢?







 

OMG, 真羨慕牙芝 

 

Up左泰國D相上Facebook啦 xD

 

 

刊登時間︰2008-07-29 11:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 7 月 27 日  星期日
晴天
 

*2008-07-27

 

 今日下就返去拎返D制服, 我有少少淆底=P
Join 埋彭丹同Hei 去ST 跳Break
教我地果個人冇黎, 我地係到Hea..

返到屋企即刻執野走, 自己返大陸!
而家好煩, 過關要檢查, 搭車都要檢查-.-'
搭車時有個女人坐我隔離, 都吾知佢係咪中意我, 係甘掂我.\ /.
忍完佢一次又一次, 最後都係要' 吱' 佢, '吱' 完都係甘........
返到反黎8點 , 同表弟表妹玩, 哈哈哈

 

 




 

刊登時間︰2008-07-28 09:38 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 7 月 26 日  星期六
晴天
 

*2008-07-26

 

今日吾想返工, 內心爭扎左好耐, 最後決定射波
成日留係屋企冇出過去, 好攰!
朝早打返去Joan 講果句說話, 深深印在係個腦到
聽日要返去拎D制服, 我有一點心虛, 吾想面對佢地
畢竟我講左大話 =(  唉...



執包袱返大陸!

 

 

 

刊登時間︰2008-07-26 08:20 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 7 月 25 日  星期五
晴天
 

*2008-07-25

 

今日返曬上水3間鋪
朝早:新都`晏就:中心`夜晚:廣場
返廣場最開心, 佢地D Gag好好笑!!

懷疑今日係王佩珊朋友日, 見返好多人!
KaiTung, 牙畢, 彭丹, Zero哥, 咖哩, Carr, Bee(佢2個玩野) , Billy, 胡Lin, 丹尼
Yama:請我飲野同食葡撻, 但葡撻來自KFC, 我轉送左比牙新, 多謝Yama
仲有張楚瑩, N年冇見佢, 佢無啦啦行入黎問我: 你之前係咪讀風采嫁
真係比佢嚇左野, 哈哈哈, 放工搭巴士又見到佢, 真有緣!
一路傾到返屋企, 世界真係細, 佢姐夫係牙偉, 佢男朋友係Gary既中學同學!

 

刊登時間︰2008-07-26 12:40 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 7 月 24 日  星期四
晴天
 

*2008-07-24

 

Zj-zone @ Stanley 蒲窩

 

晏就去左做義工, 教D小朋友跳舞
對住12個小朋友.. 真係幾吃力`話曬都係第一次!

爸爸入左醫院, 我去探佢...每一次去都有種恐懼感
夜晚同媽行街, 陪佢買衫, 買左好多零食, 係佢搞到我甘為食=P
屋企D零食足夠我同細佬食2個星期有凸!

 

我成日發夢自己識飛, 好享受果種感覺
不過夢入面有時我飛得好辛苦, 要好似雀仔甘拍翼..
如果現實中我都識飛就好Luuu,,不過冇可能!
Yahoo: 發夢識飛代表生活壓力大, 想找一處舒適自由的地方

 

 

 

刊登時間︰2008-07-24 05:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]