| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 11 月 14 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-11-14
|
李曉華生日快樂
放學之後出大埔搵芝, YOYO, 周芳, 雪 食Lunch
好耐好耐冇食康味館啦*v* 好味!
食完返學校拎HKCEE證書, 我等埋Wing=P
周圍行下, 8月4號之後就冇返過黎, 估吾到變左甘多!!!
操場有塗鴉, Hall 有Band隊, 嘩, 咩學校黎嫁, 等我地走左先變到甘潮-.-
  
  
等埋Wing 拎埋證書就去食糖水
食完就佢地就陪我去買校服, 之後同Wing, YOYO行左陣, 就回家
同Wing實在太耐冇見, 火車上係甘傾計=P
返屋企放低D野, 再出上水, 李曉華生日, 1行14人去佢屋企玩
玩Killer, 呯板嘩, 圍枚, 跟隊,以上都係輸多嬴少, 飲酒..
吾係好得就停左, 我同薯Ling 11點幾走, 親愛的 係樓下接我=)
係樓下坐左陣, 傾計, 有人係甘唆擺我去佢屋企過夜, -0- 最後都係屈服左
差吾多2點訓, 8點幾醒左, 我發夢又發返一齊訓, 哈
品爸今日放假, 親愛的 又唆擺我一齊去飲茶
本身話吾去吾去, 點知佢威脅我....最後又係屈服左=P
第1次見佢爸爸, 哈哈, 品爸好好人
飲完去拎相, 還碟之後就返屋企沖涼換衫, 陣間返去整牙!
|
| 刊登時間︰2008-11-15 02:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 11 月 13 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-11-13
|
尋晚同親愛的 去食糖水=), 好似好耐冇去luuu
之後坐左陣, 就返屋企
今日親愛的 來接我放學, 嘻! 他躲起來..
去了學利食Lunch, 都吾錯, 然後就去曬相同租碟, 好好采有<內衣少女>
去了他家睇碟, 套戲都OK, 幾搞笑
例牌睇完之後就是訓覺=P 不過我訓左一陣就醒左
聽著親愛的 既呼吸聲, 學他個節奏一齊吸氣呼氣
我忍吾住靜靜雞偷笑;) 佢發惡夢, 叫了一聲, 我又偷笑xD
差吾多9點先起身, 同親愛的 一齊食品媽煮既飯!!
之後同佢一齊睇佢本日記, 哈哈哈哈, 第一頁已經笑死我!!!!!!!!!
睇左你既心聲, 你既感受
因為冇諗過會比人睇到, 所以你用你自己最簡單的方法去表達<3

一路睇一路笑, 愈睇愈開心, 哈哈哈哈!!!
傻豬
  
|
| 刊登時間︰2008-11-14 01:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 11 月 10 日 星期一 |
 |
|
|
*2008-11-10
|
前2日仲係好熱, 一過左立冬就凍先甘, 古人真係好西利!!
返學, 中文堂:: 綜合練習, 原來好難做得高分
世史, 同薯Ling 傾得興起, 大家都有相同的問題!
放學去了洗眼鏡, 然後親愛的 出來陪我食Lunch
想看<藉著雨點說愛你> 沒有得租, 最後買了, 到他家睇碟
雖然最後有點亂, 但都好睇
睇完又午睡, 哈哈哈, 好搞笑...聽著你的呼吸聲...
7點幾返屋企
|
| 刊登時間︰2008-11-10 11:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 11 月 9 日 星期日 |
 |
|
|
*2008-11-09
|
竟然可以約到那位大忙人!!
思緒有點亂, 想起了牙哥, 想起了Miu那番話
於是Sd 了一個信息出去, 估不到大大大忙人竟然有空, -0-
我們有多久沒像這樣聊天? 對上1次2個人聊天是上年的中秋節
由火車站行去聯和墟, 感覺有點生疏但又有點熟悉
聊了很多很多, 都是我在說, 然後他給予我Comments, 心情都好了很多=)
然後咖哩來了, 大家都聊得興起...凌晨2點半散場
從聯和墟行返華明, 好大風好凍
親愛的 在華明等我, 送咖哩回家後我倆到公園坐
SORRY呀, 要你等我甘耐...抱緊你 令我心內的煩惱都消失
臨走前...我仆X...擦損左少少...又凍又痛, 牙骹都震埋
5點幾返屋企..沖完涼就Zzzzz
早上11點幾起身, 晏就出上水同親愛的 食Lunch, 之後就返深圳整牙
今次正係換藥, 所以好快就走得
我覺得好似吾知點甘, 要他陪我上一上去又返香港
返香港之後就出旺角, 買飛睇9:30<< 爆粗Band 友>>
未夠鐘周圍行下, 睇親愛的 射籃球<3
飲珍珠奶茶, 食Q燒餅, 睇波鞋, 我覺得自己好幸福!
行到冇野好行, 係吾知咩樂園睇人玩擲彩虹, 玩糖果機..
<<爆粗Band友>>冇想像中甘好笑, 我都係中意松山研一扮Kai子個Look黎D =P
睇完就返屋企, 真係好凍!!
多謝親愛的 你, 陪了我一整天=) 很快樂因為我有你
這天, 特別喜愛痴實你!
放心, 幫你打了格仔, 冇人認得這個是麥品盛的!

|
| 刊登時間︰2008-11-10 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 11 月 8 日 星期六 |
 |
|
|
*2008-11-08
|
4S 的約會, 幫Mo 預祝生日
Mo回港了, 1130am 約了她和Seafood到旺角去
哈哈, 火車上學了中國大陸見面打招呼方法, 仲吾潮爆xD
然後到旺角花花Join 我地, 本來說去唱K, 然後又說去睇戲...最後都是唱K
 
 
 
唱到聲都沙, 4pm走, 去了影貼紙相
 
 
 
然後就行街, 好多人-0-'
呢頭佢地問我呢排有冇見過何俊希, 之後就係街到撞到佢
:::: 如果長得好看是一種錯, 我已經鑄成大錯
如果綠是一種罪, 我就已經犯了滔天大罪
你就好啦, 無錯又無罪, 真羨慕你!!
何俊希, 以上呢幾句我還返比你.
6點幾, Mo 要返屋企食飯走前, 剩低我地3個就去食野
之後行多陣就返粉嶺, 再同Seafood去買野, 個老闆娘好好笑=P 係甘比佢寸
行返屋企, 雖然好凍好涼, 但好舒服, Wooo..我中意!!!
我怎麼呢? 我怎麼呢? 我怎麼呢? 我怎麼呢?
怎麼會這樣認為???
呢頭安慰完薯Ling, 轉個頭自己又係甘點..
|
| 刊登時間︰2008-11-08 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 11 月 7 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-11-07
|
昨晚跟薯Ling MSN 談了1小時, 發現她某方面的想法跟我很相似
早上有親愛的 送我上學和他帶來的早餐
Maths.賤根教我一招搣人方法名為::虎拑
低B仔, 以為自己好勁點知我仲勁過佢xD 呵, 佢應該會瘀曬
牙Sir 望住我地好多次, 仲話下堂會調下位-0-'
但佢好搞笑, 話比我地自己簡位坐, 但會作出適當調整, 擺明話緊我地=P
臨放學半個鐘又播碟:: 韓流怪客
哈哈哈, 笑死!! 都吾似恐怖片, 似爛Gag 片, 實在太多Gag位!
而家上Maths堂, 好似學吾到d咩...
放學, 親來的 又來了, 我倆去了Hi-Tea.
回家後, 賤根來電說他的手很痛, 哈, 抵死!!
1個月前跟同學唱K 拍下的, 是為了扮旁邊的菲傭=P

很囍歡 囍帖街
很囍歡 謝安琪
|
| 刊登時間︰2008-11-07 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*2008-11-06
|
有感而發?
11點半就打算睡, 1點了..還是睡不著
看那本書, 被它擾亂了我的思緒, 難怪薯Ling也是這樣說
太多的期待換來的是很多的失望, 這一切都是因為自己!
某程度上, 其實期待和失望 都是 相輔相成的
執著於快樂 反而 創造出痛苦??
一個人靜了下來, 想了很多
大概是因為腦子不停在轉, 因此睡不了
看著窗外冷清清的街道, ...然後微風吹過
我很想去看星星!
有點兒懷念那次大帽山看夜景
躺著地, 吹著風, 看著星, 觀著景, 感受著感覺, 太美了!
|
| 刊登時間︰2008-11-06 01:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 11 月 5 日 星期三 |
 |
|
|
*2008-11-05
|
昨晚, 我再一次崩潰
眼淚總是不爭氣, 快要給你地迫得瘋癲了
「家家有本難諗的經」為何我家那本, 好像比別人的更難
快要忍受不了 很想脫離 由小到大都有這種想法
這樣的生活我真的真的很厭倦! 總有一天, 我會按捺不住然後脫離
我害怕 害怕有天失去所有 但其實我從來沒有得著
你說你生我出來是錯的 我也說我出生有這個家也是錯的
你一直堅持自己那套, 認為自己永遠是對的, 而錯的一定是別人
為何一直都將責任推卸在別人身上 為何不首先好好檢討一下自己, 不反省一下自己
忍夠了, 忍夠從小的不公平對待! 敢問一句: 你有真心為我付出過嗎?
你根本不明白我需要的是什麼 告訴你, 只是簡簡單單給予我愛就足夠
從來渴求的 就只是這樣 但很可悲的是 我從來未能從你身上感受到一點一點
很想把內心的都統統告訴你 但你不會聽得入耳
你說我用壞的態度對你 請問你用什麼態度對我?
若要人尊重你 請你亦先尊重別人
很傷心 傷心得很, 很痛心, 痛心得很
早上的英文課沒有上 , 沒有溫習, 沒有做功課
我選擇了逃避
地理堂才回校..給記了一次遲到 累積了5次, 換來了一個缺點
回到學校, 同學們令我暫時忘記了昨晚的一切
雖然不停被你們玩弄, 但時間是過得開心的, 但在大笑的背後, 隱藏了無限的悲痛
中文堂 同樣的 開心時刻過得特別快
放學時, 走出門口, 本來期待有你的身影, 但經幾番搜尋後是沒有的
有一點的落寞, 實在很想有你在身邊
但我明白, 是我想多了..
不用道歉!!! 我沒有怪你的意思!!! 我知道你累了, 你需要休息
一個人坐在巴士上, 巴士沿著回家路線一直在走
心裡有一點不願意, 不願意回家..因為心情在離校後又變回沉重的
回家前為大龜買了另一個住所, 看見牝屈在那細小的箱內, 覺得有一點殘忍
害怕牝會有抑鬱症..所以為牝挑選了一個較大較舒適的箱
我很累 打從心發出的累
突然很想放棄這一切 然後遠走高飛, 自己一個.
|
| 刊登時間︰2008-11-05 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 11 月 4 日 星期二 |
 |
|
|
*2008-11-04
|
做咩事??? 又較錯鬧鐘, 又遲左起身..
拿拿聲整曬野搭的士返學 時間岩岩好
Lunch 6個人食元綠, 食完見仲有10分鐘同薯Ling, 牙祥慢慢行返去
頂, 點知我地3個遲到2鐘囉!! 真係吾該曬有人大叫話我地遲到
避過左朝早果劫, 避吾過晏就
好嘟憎門口果2個8婆!!! 扮嘟曬野甘 .\ /.
成堂中史都屈屈不歡, 激嘟死, 冇啦, ..再遲一次就記缺點.. 好頭痛, 好似好多野諗甘
放學去拎相, 之後自己去左商務睇書睇左1個鐘, 最後買左2本 =)
唉
|
| 刊登時間︰2008-11-04 08:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 113 | »
|