| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2009 年 1 月 31 日 星期六 |
 |
|
|
*2009-01-31
|
吾洗返學訓到晏一晏卮起身
5點約左5B班 大尾篤BBQ, 得我同穎最準時=P
等齊人之後去買野..之後1齊入大尾篤, 好難得約到甘多人, 今次有19個
燒完之後係到影下相, 傾下計
本來佢地想通宵上堤霸, 但太凍..取消曬!
1點幾大家都1齊走..返大埔同Moon, Wing 搭小巴走
 
 
 
 
 
 
 
|
| 刊登時間︰2009-02-02 01:16 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 1 月 29 日 星期四 |
 |
|
|
*2009-01-29
|
年初三訓到吾知醒-v-
Lastday, 佢地請我食lunch, 又請飲野, 多謝曬-v-
返W01 都返得幾開心, 個個都甘玩得又好傾
初三赤口, 個個都好躁底!!! 對住D麻煩客真係忍吾到, 吾幫襯都係甘話
放工去買飛 同親愛的 聽日睇<奇幻逆緣> 早1日買都冇乜位-___-'
他本來想來接我收工, 但要送媽媽上班所以趕不切
最後他到大埔墟上火車找我-v- 哈哈哈, 還買了龍鬚糖!
跟親愛的 去食麥當當, 然後去了我家等我洗白白後又到他家, 連續2日-.-
今天早上跟親愛的, 品爸 食早餐
食完又返上去訓過, 4點出旺角行街街, 之後睇戲<奇幻逆緣>
開頭悶左少少, 後面都ok
睇完同親愛的 係旺角周圍行搵野食, 最後入左1間餐廳
佢訛稱係<勁好味大碗面> 呃人既/___\
11點幾返屋企
   
|
| 刊登時間︰2009-01-30 02:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 1 月 27 日 星期二 |
 |
|
|
*2009-01-27
|
年三十晚
細佬農曆生日
返工返1點, 放3點, 累死了!!!
老闆娘落左黎睇鋪, 落黎又吾係幫手正係識傾電話
成日係甘望住我, 傾幾句又望住-____-'
3pm放工親愛的 黎左接我, 等埋牙邦就一齊去食麥當當
去左親愛的 屋企訓
點知訓到吾知醒, 12點半先起身
本來初一返12點, 打返去Dicky 話明白尋日返到甘夜都辛苦
最後遲到左3個鐘, 3點先返到
今日要W01 同AP9 2邊走-0- , 7點收工返屋企!!!
初二返12 放8
臨收工d人先沖曬入黎買鞋, 搞到遲左走/_\
返屋企沖涼換衫再去親愛的 屋企睇<海角7號>
|
| 刊登時間︰2009-01-28 01:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 1 月 24 日 星期六 |
 |
|
|
*2009-01-24
|
24/1
親愛的 生日快樂
23號 朝早去左睇<卡啦ok 比賽> 有謝安琪同 關楚耀
走果時3個都吾識路, kaibun 帶路, 行左1個鐘先走出荃灣-____-'
同佢去九龍灣簽約, 之後自己去旺角買< 3D超級零零狗 > 戲飛
返上水搵咖哩, 之後去拎埋個蛋糕=) 嘻!
第1次為心愛的人親手弄蛋糕, 是他囍歡的藍莓cheese cake
去左咖哩到玩左一陣B 放低個蛋糕就返屋企換衫等親愛的 收工
之後1行9人 北上尋歡慶祝親愛的生日
吾認白痴都吾得!! 唉...我竟然SD 錯SMS 比親愛的 叫佢幫我收埋個蛋糕
-__________-' 穿崩 哎..
我地首先去唱K, 間房好大好平!!!! 係甘玩都冇乜唱歌
12點準備好蛋糕唱生日歌, HAPPY 19th B-DAY TO MY BABY=)
我係唯一一個醉左/_\' 吾該曬親愛的, yau, kerry 睇住我
之後轉場去按摩
同親愛的 1齊按摩之後Zzzz..訓之前係到傾計, 今日我係開心到喊
10點有morning call起身, 搞掂曬d野12點幾出香港
同親愛的, yau, kerry, pong 食早餐
之後返屋企休息左一陣, 2點半同親愛的 再出旺角
首先去左睇<零零狗> 都幾funny幾好笑
之後我地掃街, 再去行街..woo凍冰冰
行完返上水join 埋品爸食dinner
親愛的 送我回家, 再送親手為他弄的生日禮物和生日卡 =)
親愛的
希望你囍歡我的愛心蛋糕
希望你囍歡你的生日禮物
希望你囍歡這個19歲生日
我愛你
 
 
 
 
 
 
 
其他相係facebook ;)
|
| 刊登時間︰2009-01-25 02:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 1 月 23 日 星期五 |
 |
|
|
*2009-01-23
|
努力為他製造驚喜

親愛的 19歲農曆生日快樂
5個月快樂
|
| 刊登時間︰2009-01-23 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 1 月 21 日 星期三 |
 |
|
|
*2009-01-21
|
終於有時間開一開電腦, 打一打日記
星期六放9pm, 親愛的收工過左黎接我, 再等埋牙邦1齊去食韓燒
之後牙邱都Join 1齊, 食到12點幾走.. 好累呀!!!
星期日, 親愛的 9am 打北區盃, 之後2pm 有第2場
十分激烈!!! 只差1點點
仲睇埋心誠女仔打北區盃
返4pm放1130pm, 好累!
星期一, 朝早十萬個吾想返學-_______-' 最後都係返左! 因為有中文堂!
放學又返, 調我去TM, 冇W01 甘好玩
收工返屋企, 個人憫憫地
星期二, 冇返學, 訓到2點幾先醒, 返5點比我早收放11
同親愛的, 邱, 邦, 邱fd 去雅蘭食一壽司!! 實在太好味!!
食到成1點, 搭小巴回家
星期三, 返學出奇地精神!
星期三英文堂依舊笑聲中渡過, 可憐假期要做100篇readind! shittt!!
地理堂, 今日同薯Ling都帶左BB 返學, 哈哈哈, 笑死!!
今日好多gag, 好多笑位!! 搞gag, 爛gap!
馮::: 你知吾知咩係G/ 呀?
我::: ...應該同G點差吾多
馮::: G點姐係咩呀??
文杰::: 係吾係座標呀??
哈哈哈哈, 同薯Ling 都笑到傻左
|
| 刊登時間︰2009-01-21 11:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 1 月 16 日 星期五 |
 |
|
|
*2009-01-16
|
Sport day-2
好吾想起身返sport day-_______-'
成日就係傾計同睇雜誌
今日有hotcha同埋eo2, 好無聊, 黎左15分鐘都吾知有冇就走左

我地4點走得, 返上水同佢地食野之後返屋企
訓左1個鐘, 8點起身換衫出尖沙咀接親愛的 放工
親愛的今日第1日返工, 諗住比個驚囍佢^^
點知, 轉錯車, 用左成個鐘先出到TST, 仲要吾識路行去海港城
最後睇路牌同靠依稀既印象..終於去到以為一身鬆曬
點知!!!!!!! 我真係完全敗係海港城手中-________-' 做乜鬼事要整到甘大先
左兜右兜都搵吾到間野, 仲要D人收曬工冇得問人..
半個鐘!! 足足半個鐘後先搵到海港海運!!! 比驚囍真係難=P
幸好親愛的 遲放, 去到佢差吾多收工..等埋佢就落旺角係煲仔飯, 好好味呀!!!
今日辛苦你啦!!
|
| 刊登時間︰2009-01-18 01:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 1 月 15 日 星期四 |
 |
|
|
*2009-01-15
|
Sport Day -1
8點返到學校, 又係等等等等到8點9 先係學校搭旅遊巴走
出發去天水圍運動場
吾夠位坐, 安排我地去握手位, 開頭以為好好, 有太陽曬住冇甘凍
點知坐耐左, 曬到人都癲-____-'
全日高潮應該係 全校教師接力賽!!
真係精彩!!! KenKan 真係超大隻, 跑得好快呀-0-'
之後係甘影相, 哈哈哈, kaibun 學G.E.M 扮金魚 真係好好笑!!
真係好想將條片Up 上Facebook!!! =P
杜子 跨110m欄 又掀起左我地既情緒!! 哈哈, 佢好擔心既事終於發生左
仲比人錄左片, 影左相xD
放學為左等果架旅遊巴, 又遲左成半個鐘先走...
搞到我地去吾到元朗唱吾到happy hour, 要去大埔唱黃金.\___/.
唱得吾夠喉就cut 歌..
遲d先post 相
|
| 刊登時間︰2009-01-15 11:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 1 月 14 日 星期三 |
 |
|
|
*2009-01-14
|
英文堂, 笑聲中渡過, 真的喜歡星期3 英文, 唯獨功課太多/__\'
地理牙Sir 冇一堂吾發脾氣! 好搞笑!!
Lunch, 親愛的 來了找我一起食晏=)
中文堂 小組討論, 時間過得十分快
放學搭270 到天平找親愛的.. 怎料..搭錯車-___-'
最後親愛的 來了接我, 去百街買了零食, 樣樣野都好吸引!!!!
然後到他家吃晚飯 嘻=)
食完就陪他執屋!!! 狠狠的執!!! 1小時之後整齊了很多!!
Yeah! 很有滿足感;)
明天陸運會, 很想看KenKan 跑步!!!!!
|
| 刊登時間︰2009-01-15 01:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 113 | »
|