cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 1
累積人氣: 17461
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2009 年 1 月 31 日  星期六
晴天
 

*2009-01-31

 

吾洗返學訓到晏一晏卮起身

5點約左5B班 大尾篤BBQ, 得我同穎最準時=P

等齊人之後去買野..之後1齊入大尾篤, 好難得約到甘多人, 今次有19個

燒完之後係到影下相, 傾下計

本來佢地想通宵上堤霸, 但太凍..取消曬!

1點幾大家都1齊走..返大埔同Moon, Wing 搭小巴走







 

 

刊登時間︰2009-02-02 01:16 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 1 月 30 日  星期五
晴天
 

*2009-01-30

 

今朝特別多電話同Msg-_____-'

訓到2點先起身, 過左咖哩到玩b, 好得意呀佢!!





 

 

 

刊登時間︰2009-01-30 11:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 1 月 29 日  星期四
晴天
 

*2009-01-29

 

年初三訓到吾知醒-v-

Lastday, 佢地請我食lunch, 又請飲野, 多謝曬-v-

返W01 都返得幾開心, 個個都甘玩得又好傾

初三赤口, 個個都好躁底!!! 對住D麻煩客真係忍吾到, 吾幫襯都係甘話

放工去買飛 同親愛的 聽日睇<奇幻逆緣> 早1日買都冇乜位-___-'

他本來想來接我收工, 但要送媽媽上班所以趕不切

 最後他到大埔墟上火車找我-v- 哈哈哈, 還買了龍鬚糖!

跟親愛的 去食麥當當, 然後去了我家等我洗白白後又到他家, 連續2日-.-

今天早上跟親愛的, 品爸 食早餐

食完又返上去訓過, 4點出旺角行街街, 之後睇戲<奇幻逆緣>

開頭悶左少少, 後面都ok

睇完同親愛的 係旺角周圍行搵野食, 最後入左1間餐廳

佢訛稱係<勁好味大碗面> 呃人既/___\

11點幾返屋企

 

 

 

刊登時間︰2009-01-30 02:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 1 月 27 日  星期二
晴天
 

*2009-01-27

 

年三十晚

細佬農曆生日

返工返1點, 放3點, 累死了!!!

老闆娘落左黎睇鋪, 落黎又吾係幫手正係識傾電話

成日係甘望住我, 傾幾句又望住-____-'

3pm放工親愛的 黎左接我, 等埋牙邦就一齊去食麥當當

去左親愛的 屋企訓

點知訓到吾知醒, 12點半先起身

本來初一返12點, 打返去Dicky 話明白尋日返到甘夜都辛苦

最後遲到左3個鐘, 3點先返到

今日要W01 同AP9 2邊走-0- , 7點收工返屋企!!!

初二返12 放8

臨收工d人先沖曬入黎買鞋, 搞到遲左走/_\

返屋企沖涼換衫再去親愛的 屋企睇<海角7號>

 

 

 

刊登時間︰2009-01-28 01:20 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 1 月 24 日  星期六
晴天
 

*2009-01-24

 

24/1

親愛的 生日快樂

23號 朝早去左睇<卡啦ok 比賽> 有謝安琪同 關楚耀

走果時3個都吾識路, kaibun 帶路, 行左1個鐘先走出荃灣-____-'

同佢去九龍灣簽約, 之後自己去旺角買< 3D超級零零狗 > 戲飛

返上水搵咖哩, 之後去拎埋個蛋糕=) 嘻!

第1次為心愛的人親手弄蛋糕, 是他囍歡的藍莓cheese cake

去左咖哩到玩左一陣B 放低個蛋糕就返屋企換衫等親愛的 收工

之後1行9人 北上尋歡慶祝親愛的生日

吾認白痴都吾得!! 唉...我竟然SD 錯SMS 比親愛的 叫佢幫我收埋個蛋糕

-__________-' 穿崩  哎..

我地首先去唱K, 間房好大好平!!!! 係甘玩都冇乜唱歌

12點準備好蛋糕唱生日歌, HAPPY 19th  B-DAY TO MY BABY=)

我係唯一一個醉左/_\' 吾該曬親愛的, yau, kerry 睇住我

之後轉場去按摩

同親愛的 1齊按摩之後Zzzz..訓之前係到傾計, 今日我係開心到喊

10點有morning call起身, 搞掂曬d野12點幾出香港

同親愛的, yau, kerry, pong 食早餐

之後返屋企休息左一陣, 2點半同親愛的 再出旺角

首先去左睇<零零狗> 都幾funny幾好笑

之後我地掃街, 再去行街..woo凍冰冰

行完返上水join 埋品爸食dinner

親愛的 送我回家, 再送親手為他弄的生日禮物和生日卡 =)

 

親愛的

希望你囍歡我的愛心蛋糕

希望你囍歡你的生日禮物

希望你囍歡這個19歲生日

我愛你

 

 






 

其他相係facebook ;)

 

刊登時間︰2009-01-25 02:03 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 1 月 23 日  星期五
晴天
 

*2009-01-23

 

 

努力為他製造驚喜

 親愛的 19歲農曆生日快樂

5個月快樂

 

 

刊登時間︰2009-01-23 07:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 1 月 21 日  星期三
晴天
 

*2009-01-21

 

終於有時間開一開電腦, 打一打日記

星期六放9pm, 親愛的收工過左黎接我, 再等埋牙邦1齊去食韓燒

之後牙邱都Join 1齊, 食到12點幾走.. 好累呀!!!

星期日, 親愛的 9am 打北區盃, 之後2pm 有第2場

十分激烈!!! 只差1點點

仲睇埋心誠女仔打北區盃

返4pm放1130pm, 好累!

星期一, 朝早十萬個吾想返學-_______-' 最後都係返左! 因為有中文堂!

放學又返, 調我去TM, 冇W01 甘好玩

收工返屋企, 個人憫憫地

星期二, 冇返學, 訓到2點幾先醒, 返5點比我早收放11

同親愛的, 邱, 邦, 邱fd 去雅蘭食一壽司!! 實在太好味!!

食到成1點, 搭小巴回家

星期三, 返學出奇地精神!

星期三英文堂依舊笑聲中渡過, 可憐假期要做100篇readind! shittt!!

地理堂, 今日同薯Ling都帶左BB 返學, 哈哈哈, 笑死!!

今日好多gag, 好多笑位!! 搞gag, 爛gap!

馮::: 你知吾知咩係G/ 呀?

我::: ...應該同G點差吾多

馮::: G點姐係咩呀??

文杰::: 係吾係座標呀??

哈哈哈哈, 同薯Ling 都笑到傻左

 

 

 

刊登時間︰2009-01-21 11:57 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 1 月 16 日  星期五
晴天
 

*2009-01-16

 

Sport day-2

好吾想起身返sport day-_______-'

成日就係傾計同睇雜誌

今日有hotcha同埋eo2, 好無聊, 黎左15分鐘都吾知有冇就走左

我地4點走得, 返上水同佢地食野之後返屋企

訓左1個鐘, 8點起身換衫出尖沙咀接親愛的 放工

親愛的今日第1日返工, 諗住比個驚囍佢^^

點知, 轉錯車, 用左成個鐘先出到TST, 仲要吾識路行去海港城

最後睇路牌同靠依稀既印象..終於去到以為一身鬆曬

點知!!!!!!! 我真係完全敗係海港城手中-________-' 做乜鬼事要整到甘大先

左兜右兜都搵吾到間野, 仲要D人收曬工冇得問人..

半個鐘!! 足足半個鐘後先搵到海港海運!!! 比驚囍真係難=P

幸好親愛的 遲放, 去到佢差吾多收工..等埋佢就落旺角係煲仔飯, 好好味呀!!!

今日辛苦你啦!!

 

 

 

刊登時間︰2009-01-18 01:53 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 1 月 15 日  星期四
晴天
 

*2009-01-15

 

Sport Day -1

8點返到學校, 又係等等等等到8點9 先係學校搭旅遊巴走

出發去天水圍運動場

吾夠位坐, 安排我地去握手位, 開頭以為好好, 有太陽曬住冇甘凍

點知坐耐左, 曬到人都癲-____-'

全日高潮應該係 全校教師接力賽!!

真係精彩!!! KenKan 真係超大隻, 跑得好快呀-0-' 

之後係甘影相, 哈哈哈, kaibun 學G.E.M 扮金魚 真係好好笑!!

真係好想將條片Up 上Facebook!!! =P

杜子 跨110m欄 又掀起左我地既情緒!! 哈哈, 佢好擔心既事終於發生左

仲比人錄左片, 影左相xD

放學為左等果架旅遊巴, 又遲左成半個鐘先走...

搞到我地去吾到元朗唱吾到happy hour, 要去大埔唱黃金.\___/.

唱得吾夠喉就cut 歌..

 

遲d先post 相

 

 

 

 

刊登時間︰2009-01-15 11:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 1 月 14 日  星期三
晴天
 

*2009-01-14

 

英文堂, 笑聲中渡過, 真的喜歡星期3 英文, 唯獨功課太多/__\'

地理牙Sir 冇一堂吾發脾氣! 好搞笑!!

Lunch, 親愛的 來了找我一起食晏=)

中文堂 小組討論, 時間過得十分快

放學搭270 到天平找親愛的.. 怎料..搭錯車-___-'

最後親愛的 來了接我, 去百街買了零食, 樣樣野都好吸引!!!!

然後到他家吃晚飯 嘻=)

食完就陪他執屋!!! 狠狠的執!!! 1小時之後整齊了很多!!

Yeah! 很有滿足感;)

 

明天陸運會, 很想看KenKan 跑步!!!!!

 

 

 

刊登時間︰2009-01-15 01:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]