| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2009 年 3 月 12 日 星期四 |
 |
|
|
*2009-03-12
|
re::
朋友, 呢刻你係我信任的人, 將來一世都係!
作為朋友, 我願意將心事講比知, 我都願意聽你既心事
你而家甘幸福都吾需要我陪你坐公園傾計啦xD
除了醉左果2次之外, 我都甚少係你面前喊=P 珍惜呢d機會呢!
呢2日心情都吾好
我一次又一次違反左我應成左你既野
呢幾日都吾知做咩個人好累冇乜精神` 訓極都吾夠甘
白痴仔今朝5點sd個信息黎叫我起身溫書, 嘈醒左我 .\ /.
今日係到畫四格漫畫, 佢地叫我大左個之後千其吾好做漫畫家
 

做咩姐, 都不知幾生動呀!
|
| 刊登時間︰2009-03-12 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 3 月 10 日 星期二 |
 |
|
|
*2009-03-10
|
星期一
早上跟親愛的到麥當當食早餐, 十分難得=)
然後他送我上學
中文堂過得十分愉快
簡直係笑到咀都歪埋-v-'
放學後跟親愛的午餐完然後去他家看< 踢躂小企鵝>
晚上再到咖哩家打麻雀, 終於嬴錢!
星期二
派了Mock timetable, 3.23- 4.1
派了準考證, 地點都係上水粉嶺! 還好!
放學後到親愛的家 玩狗仔
第1次見波仔, 好可愛呀! D甘大粒, 眼仔碌碌, 十分為食
仲好咸濕, 除我條拉鍊-V- 哈哈
 
 
6點回家
|
| 刊登時間︰2009-03-10 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 3 月 8 日 星期日 |
 |
|
|
*2009-03-09
|
冠冕堂皇的藉口, 誰不懂?
星期六, 日都沒有外出
留在家中狂煲<金枝欲葉> 好睇到欲罷不能!!
女人的勾心鬥角最引人入勝
如果是你: 你會選擇天真地相信人然後被傷害得體無完膚
還是不停地防範, 雖然沒有被傷害, 但以致終日提心吊膽?
我會選擇前者!
我還想看<大奧> 很久以前TVB 播了數集但又Cut了
很有興趣繼續追下去
|
| 刊登時間︰2009-03-09 12:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 3 月 7 日 星期六 |
 |
|
|
*2009-03-07
|
有感而發
為什麼要把所有責任都推在陳先生身上?
莫名其妙, 大家都將重點放在藝人身上
最可惡的是把相片訓上網的人! 為什麼大家都忽略了?
因為照片是陳先生拍的, 因為陳先生是藝人, 加上傳媒的渲染
令大家都把他判了死刑! 是否有點對他不公平?
女主角們是受害人? 別忘記陳先生亦是! 社會給他的傷害卻是最深
從來就不覺得相片女角們有什麼好同情
有一句說話說得沒錯: 牛吾飲水吾禁得牛頭低
拍這些相片是雙方的責任, 女藝人既然拍得就有心理準備相片外傳
到出事時擺到一副可憐樣博同情算得上什麼?
到出事時就把所有責任推在男方身上裝作無辜又算得上什麼?
到事情淡化的時候, 又跑出來說些什麼什麼, 唯恐天下不亂
唉 傳媒渲染得讀者太厲害了 少看八卦雜誌為妙
|
| 刊登時間︰2009-03-08 01:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 3 月 6 日 星期五 |
 |
|
|
*2009-03-06
|
唉` 又下雨..天氣好冷>_<
今早出門下著微微雨, 上巴士後馬上轉成滂沱大雨
Woo 自嘆一聲:: 好采! ^^
到站時雨轉小了, 但依然大..落車後拔足狂奔
一方面不想跑得太快而令鞋入水, 另一方面看著手錶快要遲到-_____-'
落雨總是令人狼狽! 這是討厭落雨的其一原因
地面很濕很滑, 人們的鞋踩在地面把地面弄得十分骯髒, 很反感!
這是我討厭落雨的另一原因
特別討厭春天下雨, 本來天氣已夠潮濕..現在還要下雨..
最好就是夏天落雨, 那我就囍歡
很矛盾, 不囍歡但又囍歡, 哈! 就是!
還記得<我老婆未夠秤> 其中這一幕嗎?
阿sa 跟鄭伊健 走在大街上被雨淋著
說真一句, 我是十分嚮往!
從前就想嘗試一下走在街上然後任由雨淋著, 愈大愈好
可以是一人, 可以是一大班朋友
總之就是試試那種滋味! 可惜到現在沒有人陪我癲
當然是夏天, 否則會當街凍死
有生之年一定要試最少一次!
還有最憧憬的事: 日出` 日落
|
| 刊登時間︰2009-03-07 12:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 3 月 5 日 星期四 |
 |
|
|
*2009-03-06
|
廖淑芝小姐, 翟嘉敏小姐生日快樂
天氣好潮濕呀 I Dont Like It =(
上數學堂, 周文軒借左<走光再走光> 比我睇
哈哈, 幾好笑xD 好睇好睇!
:: 蠢人比奸人可怕
蠢人蠢起來「冇路捉」, 他們能在任何時候作出愚笨的決定, 違反一切常識及邏輯。
:: 牌品好, 自然人品好, 可借---人品好不代表酒品好
玩, 你只需要知道一件事---就是你的底線在哪裡
放學親愛的 陪我去食米線=)
之後去左他家, 岩岩好去到樓下就落大大大大雨-0-' 走得快, 好世界!
真係好大雨呀, 又行雷閃電
睇<戇豆放大假> 哈哈, 真係好白痴
今日楷打黎問親愛的係咪心誠麥品盛, 係咪紀錄保持者xD 哈哈 是也是也
食過晚飯後睇電視 I LOVE MY FAT BABY <3
|
| 刊登時間︰2009-03-06 02:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 3 月 4 日 星期三 |
 |
|
|
*2009-03-05
|
星期一晚上有好味的抄飯食 Yummy<3
回鍋肉火腿扒午餐肉椰菜抄飯
 
他努力在打機-.-
 
星期二的英文堂眾人在討論Lunch吃什麼?
Kaibun同學拎出Mc' caupon 說3月4日到期
我們便決定幫襯麥當當!!
原因係:: 平時比佢昆甘多, 而家有caupon 緊係要用盡佢啦!!
放學後親愛的 又約我去hi-tea, 又是麥當當=P
星期三, 訓過龍, 好采冇遲到
上英文堂時 電視壞了, 我們被迫遷都上海 上堂
連Kenkan個影都見吾到, 真係上Video 堂!!
放Break 去左樓上新開間面包鋪買野食, 真係好味!!
地理堂, 我們班又集體近視..
心情麻麻
Lunch, 我們又去了食麥當當, 因為是caupon 的最後一天!! 死都吾好執輸!! 哈哈
我地用吾曬d caupon, 杜子浩當傳單甘派左比個婆婆, 笑死!
shitttttt!! 2日之內食左3餐麥當當-__________-'
中文堂很悶的渡過
回家後了解事情..雖然明白但心也不是味兒
最後還是解決了..
晚上媽叫我吃這2個, 很好笑, 吃了就不會嫁不出xD
我首先開了龍鳳餅..吃了一口覺得味道奇怪望望成份..沒有特別
吃了一半之後, 把老婆餅也看看, 驚嚇發現原來過了期!!!!!
再望望正在吃的那個, Shittt 也是過期-口-' [我嫁不出了]
|
| 刊登時間︰2009-03-05 12:47 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 3 月 3 日 星期二 |
 |
|
|
*2009-03-03
|
只怪自己太八卦知得太多
突然間覺得你很陌生 為什麼跟我認識的你不一樣?
我要對你 重新估計
我寧願我沒有八卦
我寧願我什麼都不知道
......
|
| 刊登時間︰2009-03-04 12:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 3 月 2 日 星期一 |
 |
|
|
*2009-03-02
|
星期四, 五 放學後都去了親愛的 家痴餐-v-
有你在真好<3
星期五晚上陪李俊堯聊聊
很多人都明白遊戲規則, 但遵從是否又另一回事
喂! 應成左我既野吾好口輕輕呀!
星期六, 晨甘早跟左媽返大陸飲囍酒
一返到去第一件事係去睇新娘子^^ 我完全吾認得..
下午食完飯就去左婆婆到 睇< 絕代雙嬌 > 成套戲搞咸濕gag, 無聊到極點!!!
同太婆影相!! 4代同堂!! 但差婆婆一個, 佢忙得濟吾肯影相......

 
heahea下等到5點幾就出發
去到酒樓等左個半鐘先開始有野食..肚到扁..
woo, 我吾記得曬d親戚個樣同個名luuu
 
 
食完餐飯返牙姨到沖涼之後再去表姐家睡
婷聽日飛返天津, 聽日跟埋去送機
同婷係到傾計, 傾佢既大學非人生活, 哈哈
佢仲比我睇佢本醫書-0-' 開頭睇都幾嘔心, 本書真部都係屍體解剖後的器官圖片
但睇睇下又幾得意..幾D野我地身體都有, 吾睇真係吾知原來入面係甘!!! Funny!!
可以既話仲想睇多d!!!!!
 
星期日6點就比人嗌醒左, 極度眼訓!!
7點出發去廣州白雲機場..係車到訓訓訓訓死左..
等婷搞埋d手續等等就走, 下次見又吾知幾時..
回程途中繼續訓死左
返到牙姨到被迫食埋飯先返出香港
係旅遊巴上依然訓死左
2點出到黎香港, 返屋企放低D野即刻搵親愛的
同親愛的 出旺角去譚仔食LUNCH! 好味呀!!
之後行街睇狗仔xD 好搞笑! 又去左睇書
<一百萬零一夜>
一路睇都好緊張個感覺好震撼!! 必睇!!
男主角對女主角的那份愛..讓人感動
返上水同親愛的 ,品爸食飯=) 食完去親愛的 屋企睇<星星同學會>
1130pm回家去
|
| 刊登時間︰2009-03-02 01:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 2 月 24 日 星期二 |
 |
|
|
*2009-02-25
|
我真的太遜
昨晚再次當街痛哭了 哭到心都感到很累..
謝謝你這位永遠我最愛的朋友
好好的想過你跟我說的一翻話 好好自己靜下來想一想
其實是我在折磨自己 傷害彼此 錯的是我
回到家後身心都很累 但我訓不著
今天英文堂那個廢Sir 考SBA, 大家都忙著做自己的事
一靜下來 腦又開始運作
手拿起筆 把心入面的說話通通寫出來
Lunch 時間到天平村走了一趟 去找那位收信人
他在沒有心理準備的情況下迎接我
然後為我煮出世上最好美的'' 豆卜芽菜鴨腎雞翼尖公仔面'' + 檸檬茶
偷偷把信收在枕頭下(這是今次到坊的目的)
吃完美味的Lunch他又送我回校繼續上課
放學後回家 晚上跟Mo, Seafood 有糖水時間
吃完後回家繼續完成英文功課, 何解每星期都那麼多?
一個星期之中, 最努力就是星期二
完成了18頁寫作外, 還有SBA, 真救命!!
明天考了..
P.S: 我會記住我說過的話
「不要問別人為你做了什麼 問你為別人做了什麼」
|
| 刊登時間︰2009-02-25 02:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 113 | »
|