cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 8
累積人氣: 17468
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2009 年 3 月 12 日  星期四
晴天
 

*2009-03-12

 

re::

朋友, 呢刻你係我信任的人, 將來一世都係!

作為朋友, 我願意將心事講比知, 我都願意聽你既心事

你而家甘幸福都吾需要我陪你坐公園傾計啦xD

除了醉左果2次之外, 我都甚少係你面前喊=P 珍惜呢d機會呢!

 

呢2日心情都吾好

我一次又一次違反左我應成左你既野

 

呢幾日都吾知做咩個人好累冇乜精神` 訓極都吾夠甘

白痴仔今朝5點sd個信息黎叫我起身溫書, 嘈醒左我 .\ /.

今日係到畫四格漫畫, 佢地叫我大左個之後千其吾好做漫畫家


 做咩姐, 都不知幾生動呀!

 

 

刊登時間︰2009-03-12 07:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 3 月 10 日  星期二
晴天
 

*2009-03-10

 

星期一

早上跟親愛的到麥當當食早餐, 十分難得=)

然後他送我上學

中文堂過得十分愉快

簡直係笑到咀都歪埋-v-'

放學後跟親愛的午餐完然後去他家看< 踢躂小企鵝>

晚上再到咖哩家打麻雀, 終於嬴錢!

 

星期二

派了Mock timetable, 3.23- 4.1

派了準考證, 地點都係上水粉嶺! 還好!

放學後到親愛的家 玩狗仔

第1次見波仔, 好可愛呀!  D甘大粒, 眼仔碌碌, 十分為食

仲好咸濕, 除我條拉鍊-V- 哈哈


 6點回家

 

 

 

刊登時間︰2009-03-10 09:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 3 月 8 日  星期日
晴天
 

*2009-03-09

 

 

冠冕堂皇的藉口, 誰不懂?

 

星期六, 日都沒有外出

留在家中狂煲<金枝欲葉> 好睇到欲罷不能!!

女人的勾心鬥角最引人入勝

如果是你: 你會選擇天真地相信人然後被傷害得體無完膚

還是不停地防範, 雖然沒有被傷害, 但以致終日提心吊膽?

我會選擇前者!

我還想看<大奧> 很久以前TVB 播了數集但又Cut了

很有興趣繼續追下去

 

 

刊登時間︰2009-03-09 12:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 3 月 7 日  星期六
晴天
 

*2009-03-07

 

有感而發

為什麼要把所有責任都推在陳先生身上?

莫名其妙, 大家都將重點放在藝人身上

最可惡的是把相片訓上網的人! 為什麼大家都忽略了?

因為照片是陳先生拍的, 因為陳先生是藝人, 加上傳媒的渲染

令大家都把他判了死刑! 是否有點對他不公平?

女主角們是受害人? 別忘記陳先生亦是! 社會給他的傷害卻是最深

從來就不覺得相片女角們有什麼好同情

有一句說話說得沒錯: 牛吾飲水吾禁得牛頭低

拍這些相片是雙方的責任, 女藝人既然拍得就有心理準備相片外傳

到出事時擺到一副可憐樣博同情算得上什麼?

到出事時就把所有責任推在男方身上裝作無辜又算得上什麼?

到事情淡化的時候, 又跑出來說些什麼什麼, 唯恐天下不亂

唉 傳媒渲染得讀者太厲害了 少看八卦雜誌為妙

 

 

刊登時間︰2009-03-08 01:45 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 3 月 6 日  星期五
晴天
 

*2009-03-06

 

唉` 又下雨..天氣好冷>_<

今早出門下著微微雨, 上巴士後馬上轉成滂沱大雨

Woo 自嘆一聲:: 好采! ^^

到站時雨轉小了, 但依然大..落車後拔足狂奔

一方面不想跑得太快而令鞋入水, 另一方面看著手錶快要遲到-_____-'

落雨總是令人狼狽! 這是討厭落雨的其一原因

地面很濕很滑, 人們的鞋踩在地面把地面弄得十分骯髒, 很反感!

這是我討厭落雨的另一原因

特別討厭春天下雨, 本來天氣已夠潮濕..現在還要下雨..

最好就是夏天落雨, 那我就囍歡

很矛盾, 不囍歡但又囍歡, 哈! 就是!

還記得<我老婆未夠秤> 其中這一幕嗎?

阿sa 跟鄭伊健 走在大街上被雨淋著

說真一句, 我是十分嚮往!

從前就想嘗試一下走在街上然後任由雨淋著, 愈大愈好

可以是一人, 可以是一大班朋友

總之就是試試那種滋味! 可惜到現在沒有人陪我癲

當然是夏天, 否則會當街凍死

有生之年一定要試最少一次!

還有最憧憬的事: 日出` 日落

 

 

 

刊登時間︰2009-03-07 12:38 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 3 月 5 日  星期四
晴天
 

*2009-03-06

 

廖淑芝小姐, 翟嘉敏小姐生日快樂

天氣好潮濕呀 I Dont Like It =(

上數學堂, 周文軒借左<走光再走光> 比我睇

哈哈, 幾好笑xD 好睇好睇!

:: 蠢人比奸人可怕

蠢人蠢起來「冇路捉」, 他們能在任何時候作出愚笨的決定, 違反一切常識及邏輯。

:: 牌品好, 自然人品好, 可借---人品好不代表酒品好

玩, 你只需要知道一件事---就是你的底線在哪裡

放學親愛的 陪我去食米線=)

之後去左他家, 岩岩好去到樓下就落大大大大雨-0-' 走得快, 好世界!

真係好大雨呀, 又行雷閃電

睇<戇豆放大假> 哈哈, 真係好白痴

今日楷打黎問親愛的係咪心誠麥品盛, 係咪紀錄保持者xD 哈哈 是也是也

食過晚飯後睇電視  I LOVE MY FAT BABY <3

 

 

刊登時間︰2009-03-06 02:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 3 月 4 日  星期三
晴天
 

*2009-03-05

 

 

星期一晚上有好味的抄飯食 Yummy<3

回鍋肉火腿扒午餐肉椰菜抄飯



他努力在打機-.-

星期二的英文堂眾人在討論Lunch吃什麼?

Kaibun同學拎出Mc' caupon 說3月4日到期

我們便決定幫襯麥當當!!

原因係:: 平時比佢昆甘多, 而家有caupon 緊係要用盡佢啦!!

放學後親愛的 又約我去hi-tea, 又是麥當當=P

 

星期三, 訓過龍, 好采冇遲到

上英文堂時 電視壞了, 我們被迫遷都上海 上堂

連Kenkan個影都見吾到, 真係上Video 堂!!

放Break 去左樓上新開間面包鋪買野食, 真係好味!!

地理堂, 我們班又集體近視..

心情麻麻

Lunch, 我們又去了食麥當當, 因為是caupon 的最後一天!! 死都吾好執輸!! 哈哈

我地用吾曬d caupon, 杜子浩當傳單甘派左比個婆婆, 笑死!

shitttttt!! 2日之內食左3餐麥當當-__________-'

中文堂很悶的渡過

回家後了解事情..雖然明白但心也不是味兒

最後還是解決了..

晚上媽叫我吃這2個, 很好笑, 吃了就不會嫁不出xD

我首先開了龍鳳餅..吃了一口覺得味道奇怪望望成份..沒有特別

吃了一半之後, 把老婆餅也看看, 驚嚇發現原來過了期!!!!!

再望望正在吃的那個, Shittt 也是過期-口-'  [我嫁不出了]

 

 

 

刊登時間︰2009-03-05 12:47 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 3 月 3 日  星期二
晴天
 

*2009-03-03

 

 

只怪自己太八卦知得太多

突然間覺得你很陌生 為什麼跟我認識的你不一樣?

我要對你 重新估計

 

 我寧願我沒有八卦

我寧願我什麼都不知道

......

 

 

刊登時間︰2009-03-04 12:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 3 月 2 日  星期一
晴天
 

*2009-03-02

 

星期四, 五 放學後都去了親愛的 家痴餐-v-

有你在真好<3

星期五晚上陪李俊堯聊聊

很多人都明白遊戲規則, 但遵從是否又另一回事 

喂! 應成左我既野吾好口輕輕呀! 

 

星期六, 晨甘早跟左媽返大陸飲囍酒

一返到去第一件事係去睇新娘子^^ 我完全吾認得..

下午食完飯就去左婆婆到 睇< 絕代雙嬌 > 成套戲搞咸濕gag, 無聊到極點!!!

同太婆影相!! 4代同堂!! 但差婆婆一個, 佢忙得濟吾肯影相......


heahea下等到5點幾就出發

去到酒樓等左個半鐘先開始有野食..肚到扁..

woo, 我吾記得曬d親戚個樣同個名luuu


食完餐飯返牙姨到沖涼之後再去表姐家睡

婷聽日飛返天津, 聽日跟埋去送機

同婷係到傾計, 傾佢既大學非人生活, 哈哈

佢仲比我睇佢本醫書-0-' 開頭睇都幾嘔心, 本書真部都係屍體解剖後的器官圖片

但睇睇下又幾得意..幾D野我地身體都有, 吾睇真係吾知原來入面係甘!!! Funny!!

可以既話仲想睇多d!!!!!

 

 

星期日6點就比人嗌醒左, 極度眼訓!!

7點出發去廣州白雲機場..係車到訓訓訓訓死左..

等婷搞埋d手續等等就走, 下次見又吾知幾時..

回程途中繼續訓死左

返到牙姨到被迫食埋飯先返出香港

係旅遊巴上依然訓死左

2點出到黎香港, 返屋企放低D野即刻搵親愛的

同親愛的 出旺角去譚仔食LUNCH! 好味呀!!

之後行街睇狗仔xD 好搞笑! 又去左睇書

<一百萬零一夜>

 一路睇都好緊張個感覺好震撼!! 必睇!!

男主角對女主角的那份愛..讓人感動

返上水同親愛的 ,品爸食飯=) 食完去親愛的 屋企睇<星星同學會>

1130pm回家去

 

刊登時間︰2009-03-02 01:51 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2009 年 2 月 24 日  星期二
晴天
 

*2009-02-25

 

我真的太遜

昨晚再次當街痛哭了 哭到心都感到很累..

謝謝你這位永遠我最愛的朋友  

好好的想過你跟我說的一翻話  好好自己靜下來想一想

其實是我在折磨自己  傷害彼此  錯的是我

回到家後身心都很累 但我訓不著

今天英文堂那個廢Sir 考SBA, 大家都忙著做自己的事

一靜下來 腦又開始運作

手拿起筆 把心入面的說話通通寫出來

Lunch 時間到天平村走了一趟 去找那位收信人

他在沒有心理準備的情況下迎接我

然後為我煮出世上最好美的'' 豆卜芽菜鴨腎雞翼尖公仔面'' + 檸檬茶

偷偷把信收在枕頭下(這是今次到坊的目的)

吃完美味的Lunch他又送我回校繼續上課

放學後回家 晚上跟Mo, Seafood 有糖水時間

吃完後回家繼續完成英文功課, 何解每星期都那麼多?

一個星期之中, 最努力就是星期二

完成了18頁寫作外, 還有SBA, 真救命!!

明天考了..

 

P.S: 我會記住我說過的話

「不要問別人為你做了什麼 問你為別人做了什麼」

 

 

刊登時間︰2009-02-25 02:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]