今日心情勁唔好~好似有種俾人呃左既感覺~唔知當我係咩野囉人地~仲要上pe當喎~熱到死~每當我有煩惱就會去剪頭所以放學後好睇唔開咁去剪左個染頭~~不過我個頭唔剪都係染嫁喇~唉.....我要用晒d$黎買3~唔可以俾自己唔開心~~嘻嘻~~~~~~跟住我要係咁返工搵返d$...我唔可以俾自己冇$嫁....不過我會努力考完呢次試先一陣升唔到f.4未死.. ..
上到網喇...上唔到網既日子終於過去左喇..正..好開心...
p s..我講過既野我會做嫁