今日返到學校好煩~為左論壇d野係咁俾人問我幫邊個喎...問完一次又一次..煩死...
最緊要既係你都唔信我...我一早同你講左我幫唔幫嫁啦......仲要同我野左咁既野...好無奈....好唔開心
不過我知你唔開心...我唔會嬲嫁...算啦....