今日返大陸lu....超唔想返...我要d親戚返去.無計...一定要返...依家諗緊搭車定搭船好...搭船超貴..搭車又超耐..唉...算喇..唔好諗咁多行路....唉...就黎要上路喇(((唔講咁多野lu成日俾人唔會)))