今日夜晚我落樓下買野...去搭lift啦~~等左一陣有喇...我就入去喇...跟住按左樓下啦...咁未應該下去架嗎...不過部lift係咁上係咁上...上到唔知第幾樓lift門就開左喇...我就以為壞lift啦...我未走落下一層搭囉...有lift喇...不過同樣o既事情又發生喇...部lift係咁上...今次冇開門..上到最頂...諗住落返樓下啦.去到4樓開左門...跟住度門就(山)唔到喎...好邪呀..跟住見到個阿嬸企係到.,,我冇理佢走左...跟住好驚唔敢搭..我就走左去行樓梯啦...行行下行到3樓..聽到一把女人聲係到慘叫喎..超驚...我係咁跑..睇到度門...度門開唔到喎....我心諗今次死緊...跟住走左落g樓...又睇到度門...今次開唔到真係死緊...好悶心開到...不過俾我睇到d好驚既野..我一開門就見到個女人企係我面前...佢係咁望住我..嚇死我呀...個個女人我係4樓見過佢....跟住我係咁跑.跑到去多人既地方等左...望返過去個女人唔見左...超驚...咁大個仔第一次咁驚...跟住仲發生左好多邪野呀...唔想講呀..好驚呀
|