珊の日記**
我們都需要一點安慰,,
哪怕那只是鏡花水月的虛幻,,
也是僅存的溫暖

2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天



/.\

分類: 未分類

每日既pure maths堂..完全唔知自己上過咩咁..!!
每堂pure maths都聽到一頭霧水!!
有點意識到自己唔應該讀pure maths..~~

發表時間:2007-09-11 05:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天



買野

分類: 未分類

呢排,,有好多野想買!!
想買袋啦,,
想買鞋啦,,
想買褲啦,,
想買電話啦,,
想買銀包啦,,
想電負離子啦,,

全部都要用錢的..!!/.\
今日,,本來既目標係買袋既,,
但係,,我買左條褲..!!
然後,,又睇中左電話wor...


發表時間:2007-09-09 10:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天



2007-09-07

分類: 未分類

番學一星期,,就早會遲到,,
被扣分!!

早會遲到,,都係咁多年第一次..
講起遲到,,咁耐都係遲過3次(計埋今次)
之前果2次,,一次番學遲,,一次lunch遲..
好似,,2次都係特登既!!!>v<

不過,,對於被扣分冇咩feelings..

發表時間:2007-09-08 04:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 5 日  星期三   晴天



2007-09-05

分類: 未分類

放學,,同角終於搵到yiki,,
同佢補祝生日...
憤例,,去greenbox唱k..

then,,陪yiki睇趺打~~
coz佢係school 整親隻腳~~

番屋企,,訓左好耐,,
coz真係好眼訓.....
搞到而家,,有d訓唔著../.\

發表時間:2007-09-05 12:04 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天



開學日!!

分類: 未分類

開學,,
今年沒有夢到自己遲到,,然後驚醒,,
然後看到鬧鐘指住8時,,跌下床後,,衝往廁所,,
再發現其實只是7時而已...........................
太好了!!

phy lab,,就是來年我們的班房了!!
幸運的是..它是有安裝冷氣的!!>v<

可惡,為什麼太陽你要那麼猛啊~!?
今天,,又要向講台那面站,,
曬得我右邊臉和右耳,,好熱呢..!!!
要是以後早會那樣站,,
有一天一定會變成左臉白,,右臉黑..

選班會...
我竟然被推出來做副主席!!~~~
NO,,,,,,,,

發表時間:2007-09-03 07:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


shan1229
暱稱: 珊
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SPEECH DAY
SPEECH DAY REHERSAL
6S PICNIC
開夜..通頂
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
COFI
DAISY
IP
IVY
MIU
PING
SOON
WINKI
站內搜尋