|
2007 年 9 月 11 日 星期二  |
|
/.\ |
分類: 未分類 |
每日既pure maths堂..完全唔知自己上過咩咁..!!
每堂pure maths都聽到一頭霧水!!
有點意識到自己唔應該讀pure maths..~~
|
| 發表時間:2007-09-11 05:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 9 日 星期日  |
|
買野 |
分類: 未分類 |
呢排,,有好多野想買!!
想買袋啦,,
想買鞋啦,,
想買褲啦,,
想買電話啦,,
想買銀包啦,,
想電負離子啦,,
全部都要用錢的..!!/.\
今日,,本來既目標係買袋既,,
但係,,我買左條褲..!!
然後,,又睇中左電話wor...
|
| 發表時間:2007-09-09 10:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 7 日 星期五  |
|
2007-09-07 |
分類: 未分類 |
番學一星期,,就早會遲到,,
被扣分!!
早會遲到,,都係咁多年第一次..
講起遲到,,咁耐都係遲過3次(計埋今次)
之前果2次,,一次番學遲,,一次lunch遲..
好似,,2次都係特登既!!!>v<
不過,,對於被扣分冇咩feelings..
|
| 發表時間:2007-09-08 04:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 5 日 星期三  |
|
2007-09-05 |
分類: 未分類 |
放學,,同角終於搵到yiki,,
同佢補祝生日...
憤例,,去greenbox唱k..
then,,陪yiki睇趺打~~
coz佢係school 整親隻腳~~
番屋企,,訓左好耐,,
coz真係好眼訓.....
搞到而家,,有d訓唔著../.\ |
| 發表時間:2007-09-05 12:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 3 日 星期一  |
|
開學日!! |
分類: 未分類 |
開學,,
今年沒有夢到自己遲到,,然後驚醒,,
然後看到鬧鐘指住8時,,跌下床後,,衝往廁所,,
再發現其實只是7時而已...........................
太好了!!
phy lab,,就是來年我們的班房了!!
幸運的是..它是有安裝冷氣的!!>v<
可惡,為什麼太陽你要那麼猛啊~!?
今天,,又要向講台那面站,,
曬得我右邊臉和右耳,,好熱呢..!!!
要是以後早會那樣站,,
有一天一定會變成左臉白,,右臉黑..
選班會...
我竟然被推出來做副主席!!~~~
NO,,,,,,,, |
| 發表時間:2007-09-03 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 60 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|