今日,,,同牙岑..欣儀放學..之後..我地係石圍角..坐左一陣..
之後,,我地就返左梨木..去左搵曉嵐...坐左係榕樹,,跟住,,無賴佢地梨左..坐左一陣..
之後..我地9點就返左屋企...好乖tim...