2007 年 8 月 28 日  星期二   晴天


比問卷入侵了~

今日好無聊呀~
訓到雅打黎...
好早呀~
十點幾就打黎...
搞到我無野做...
因為佢d戲我都睇哂啦~[[[包括換換愛]]]
跟住咪諗住去睇雅佢地囉~
點知雅打黎話佢係度...
其實我好想去睇佢嫁...
但係我唔敢去...
而且我覺得如果一段愛情會黎既話就會自然黎啦~
點解要我主動...
同埋我已經無咁既勇氣去見佢...
所以無去到...

 

跟住我就執好哂d眼耳口鼻約左表哥去食晏...
點知舅父打比我話佢果度無人湊仔...
叫我同表哥去幫佢...
我地好快咁食完野就無奈地去左...
我緊係湊細d果個啦~
易湊咁多...
不過猛咁流口水...
好嘔心呢...
跟住我咪誇張到拎左一大盒紙巾...
無用哂...
用左3份2姐~
同佢玩左幾耐"口水大戰"先肯訓呀~

 

 

佢醒左...
要換片...
我唔想...
所以好衰咁叫左表哥幫幫忙...
thx呀~超感激呀~
跟住佢要食野...
餵完佢食粥之後就搞掂lu~

 

 

點名規則::
1:傳給10個人(不可回傳or重複)
2:照內心想法打
3:被點到的,哈哈你覺得能不打嗎?

點名規則::
1:傳給10個人(不可回傳or重複)
2:照內心想法打
3:被點到的,哈哈你覺得能不打嗎?

點名::
#1- 熙
#2- 馮
#3-lin lin
 #4- tine
#5- 雅
#6- 敏
#7- 鄒鄒
#8- 馮敬豪
#9- 柔
#10- CHLOE


#1:你覺得1如何?   幾GAG
#2:你覺得2如何?   佢本身已經係一個GAG
#3:你覺得3如何?   成日蝦我
#4:你覺得4如何?   對我好好
#5:你覺得5如何?   對我超好
#6:你覺得6如何?   得意
#7:你覺得7如何?   得意
#8:你覺得8如何?   花心
#9:你覺得9如何?   超現實
#10:你覺得10如何? 個樣好恐怖

-__________-!

問卷大調查壹
1:傳給你的人是誰?  詩
2:她是你寶貝麻?  緊係啦~
3:妳認識他多久?  差唔多一年
4:她正`還是醜`還是帥`還是普通 ?緊係超正啦~
5:對他說一句話?   還有問卷嗎...

寶貝朋友
1:說出你最好的朋友?  胡胡
2:你的寶貝很多個嗎?  是...[[[胡,柔,雅,馮,詩,敏...]]]
3:妳朋友有同性戀嗎?  有
4:會不會討厭同性戀?  不會
5:你會喜歡上好朋友嗎?  不會

感情
1:妳有情人嗎?  暫時無
2:覺得最浪漫的地方?  有佢既地方
3:你曾經親過你情人嗎?  這很秘密呢...
4:對情人說過最甜蜜的一句話? 又是那麼私人呀~
5:想跟你的情人在一起到啥時? 一輩子[[[可以的話]]]

點解個問卷咁私人既...