2007 年 8 月 24 日  星期五   晴天


daddy~生日快樂...

唔再用書面語啦~

咁樣自然好多...

今日daddy生日呀~

生日快樂...

正日都唔同我食飯...

哼~

罰你無得係正日拎生日禮物...

所以聽日先比[[[^^"]]]

今日唔知點解好早就起身...

9點半...

見雅無打到比我...

咁我咪打比佢囉~

點知佢乜都未搞...

fla又起左身等喎~

我又要執一執d眼耳口鼻...

所以就遲左一個鐘出門口...

仲以為fla會係最早到果個...

點知佢係最遲...

我最早耶...[[[yeah!!!<<<白痴]]]

跟住就去唱k囉~

唱到而家個喉嚨超唔舒服...

但係都ok開心既...

本身以為今日係閒日佢唔會趕人走加嘛~

點知佢地咁準時就趕我地走啦~[[[車...下次再唱過...不過唔去lee間~^o^"呵]]]

跟住就影貼貼...

影完...

雅's條仔黎左...

-3333-"好串呀~

不過好搞笑...

佢一路笑一路串...

笑裡藏刀呀~[[[哇卡卡><   <<<無聊...]]]

post貼貼...

??2  

??1   

其他果d無影到...

近排cm少左超多呀~

cmcmcmcmcmcmcmmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcm....please~