唔再用書面語啦~
咁樣自然好多...
今日daddy生日呀~
生日快樂...
正日都唔同我食飯...
哼~
罰你無得係正日拎生日禮物...
所以聽日先比[[[^^"]]]
今日唔知點解好早就起身...
9點半...
見雅無打到比我...
咁我咪打比佢囉~
點知佢乜都未搞...
fla又起左身等喎~
我又要執一執d眼耳口鼻...
所以就遲左一個鐘出門口...
仲以為fla會係最早到果個...
點知佢係最遲...
我最早耶...[[[yeah!!!<<<白痴]]]
跟住就去唱k囉~
唱到而家個喉嚨超唔舒服...
但係都ok開心既...
本身以為今日係閒日佢唔會趕人走加嘛~
點知佢地咁準時就趕我地走啦~[[[車...下次再唱過...不過唔去lee間~^o^"呵]]]
跟住就影貼貼...
影完...
雅's條仔黎左...
-3333-"好串呀~
不過好搞笑...
佢一路笑一路串...
笑裡藏刀呀~[[[哇卡卡>< <<<無聊...]]]
post貼貼...
其他果d無影到...
近排cm少左超多呀~
cmcmcmcmcmcmcmmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcm....please~
|