開心的1天...本人已經醒覺....爆SEED種子@@
今日起身....一邊食早餐...一邊睇夏娜...睇完之後....換校服去返
學校...今日真係唔好彩....差點遲到...邊個叫巴士司機咁懶....搞
到我等左30分.....7:30~>8:00....返到學校....開始數學測驗!!!
測完之後....去上電腦課....蔡Sir話打字比賽.....我有份比賽....
結果....我拎左第1名呀@@打字195字....100%@@....跟住小
息....我去左圖書館做助理員....幫人整返好本書.....返去上中文..
公佈中文測驗....95分!!!仲要係全班第1名....勁呀....
跟住上數學.....講完之後....食飯...今日食雞肉意大利粉...GOOD
跟住上英文....公佈英文測驗....100分!!!哇~次次咁高
分~我變左名人了@@又係第1名....正死人哇>w<
分類: 未分類 |