旅行的1天....
今日....我地去地鐵站集合...之後搭車去城門谷....全程大約2~3
公里左右...真係好長....好在帶左4支SPEED....唔會咁快累...
一路中...見到好多隻猴仔....聽人講唔可以餵佢地食....因為....佢
地會集體行動....有人帽去餵佢地....跟住佢地捉走左佢既帽....仲
差點抓傷左佢....勁恐怖....跟住冇人餵佢了....我地繼續走....走
到某條路....發現地上好多舊猴子既屎. .臭死左人....跟住走第2
條路....隻猴子跟孫悟空一樣好搞野....跟住到左城門水塘...我睇
地圖.....係大帽山附近...@@跟住....我地去影相.....影完之後..
下山準備返去.....又見到猴子屎.....大帽山猴子平原= =?!
好無奈....只好慢慢走落去....走到巴士站....安全地返去了....
(SOR> <今次既字少左唔多)
分類: 未分類 |