今日係最好既1天...
我今日又係咁早起身....早餐係烏冬麵....點解唔係出前一丁>o<
食完之後....睇有線電線既亂馬......一邊睇一邊換校服...睇完之
後....時間岩岩好....就趕住去搭車....第1班7B>w<真係太早了..
才7:35咋....到左學校....我去校園睇下....又見唔到會長....唔知
佢去左邊呀....之後又同手下一起溫書...最衰1星期後要測驗啦!!!
到了8:15...我地返課.....我返課之前借左要預約既書..."品三國"
>w<還完之後....返課室.....拎英文書出黎~o~Miss張話要英文
小測....應該不太難掛...之後科學課....陳Sir又係叫人寫野....次
次係寫既....都唔做實驗既.....收佢皮係應該既....到左小息...
我去左教職員門口等蔡Sir....佢黎左之後....我同佢商量踢波既
事...商完量....佢叫我第2小息陪佢同人踢波比賽@@(好彩帶左
PE校服> <)跟住返去上數學....又黎小測....睇黎都太容易啦...
不過唔可以輕視....有錯失肯定會有好大損失...上完數學...到左普
通話....發音講得好難準> <要練多d先得...跟住Miss趙話我進步
左好多...到左食飯果陣...今日既午餐係意粉@@我最鐘意食既...
不過鐘意拉麵多d......食完飯之後....我突然想返蔡Sir跟我講既踢
波....就即上返去拎PE校服去換...到左1:20.....我同蔡Sir開始比
賽啦@@我隊準備出1:1:2(因為唔係真正既11人....係5人...)
我做前鋒....帶住d波.....帶到龍門....無啦啦有人擋左....之後傳
俾蔡Sir.....射得太高.....蔡Sir出左絕招----"倒掛金勾"!!!完全射
入龍門....得左1分了@@第2球.....又係到左對方既龍門....蔡Sir
踢高球俾我....我出...."鐵頭功"!!!又射入龍門了.....人地話我跟
蔡Sir真係最佳2人組呢@@跟住2:00到左中文課...中默呀...我每
1個字都聽得好清楚既.....到左最後1科....Music= =!!!好在今日
係玩音樂遊戲....唔洗唱歌跟吹笛.....玩得勁happy...
放學之後...我同好朋友去大快活食野....食完野之後...搭巴士返去
了>w<到左屋企....我睇我部機有冇事....已經冇事了...太好了
我即開機玩nostale....到左食飯果陣....食完飯....老豆叫我7:30
去溫書...但不幸......到左7:00....我部機又lag啦....要等家姐返
黎去睇下先得了...1日都未夠就lag....搞咩嫁@@...到左7:30...
我開始溫地理同數學了@w@...跟住去睇同事三分親,奸人堅同埋
灼眼的夏娜第2季第4集=0=!!!
今日開機冇幾耐就lag....不幸中不幸....
分類: 未分類 |