shana2007 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
布里亞塔尼
我 的 資 料

暱稱: ルルーシュ
性別: 男
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008-01-23
2008-01-22
2008-01-20
2008-01-19
2008-01-18
日 誌 分 類
全部 (26)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 26
留言總數: 68
今日人氣: 7
累積人氣: 1052
RSS Feed
2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天
2007-10-26

今日係最好既1天...

我今日又係咁早起身....早餐係烏冬麵....點解唔係出前一丁>o<

食完之後....睇有線電線既亂馬......一邊睇一邊換校服...睇完之

後....時間岩岩好....就趕住去搭車....第1班7B>w<真係太早了..

才7:35咋....到左學校....我去校園睇下....又見唔到會長....唔知

佢去左邊呀....之後又同手下一起溫書...最衰1星期後要測驗啦!!!

到了8:15...我地返課.....我返課之前借左要預約既書..."品三國"

>w<還完之後....返課室.....拎英文書出黎~o~Miss張話要英文

小測....應該不太難掛...之後科學課....陳Sir又係叫人寫野....次

次係寫既....都唔做實驗既.....收佢皮係應該既....到左小息...

我去左教職員門口等蔡Sir....佢黎左之後....我同佢商量踢波既

事...商完量....佢叫我第2小息陪佢同人踢波比賽@@(好彩帶左

PE校服> <)跟住返去上數學....又黎小測....睇黎都太容易啦...

不過唔可以輕視....有錯失肯定會有好大損失...上完數學...到左普

通話....發音講得好難準> <要練多d先得...跟住Miss趙話我進步

左好多...到左食飯果陣...今日既午餐係意粉@@我最鐘意食既...

不過鐘意拉麵多d......食完飯之後....我突然想返蔡Sir跟我講既踢

波....就即上返去拎PE校服去換...到左1:20.....我同蔡Sir開始比

賽啦@@我隊準備出1:1:2(因為唔係真正既11人....係5人...)

我做前鋒....帶住d波.....帶到龍門....無啦啦有人擋左....之後傳

俾蔡Sir.....射得太高.....蔡Sir出左絕招----"倒掛金勾"!!!完全射

入龍門....得左1分了@@第2球.....又係到左對方既龍門....蔡Sir

踢高球俾我....我出...."鐵頭功"!!!又射入龍門了.....人地話我跟

蔡Sir真係最佳2人組呢@@跟住2:00到左中文課...中默呀...我每

1個字都聽得好清楚既.....到左最後1科....Music= =!!!好在今日

係玩音樂遊戲....唔洗唱歌跟吹笛.....玩得勁happy...

放學之後...我同好朋友去大快活食野....食完野之後...搭巴士返去

了>w<到左屋企....我睇我部機有冇事....已經冇事了...太好了

我即開機玩nostale....到左食飯果陣....食完飯....老豆叫我7:30

去溫書...但不幸......到左7:00....我部機又lag啦....要等家姐返

黎去睇下先得了...1日都未夠就lag....搞咩嫁@@...到左7:30...

我開始溫地理同數學了@w@...跟住去睇同事三分親,奸人堅同埋

灼眼的夏娜第2季第4集=0=!!!

今日開機冇幾耐就lag....不幸中不幸....


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 26 | »