好耐冇打blog的1天....
最近呀.....我最近懶左.....連3,4日冇打blog.....因為冇心情
打.....打今日既先....
今日起身食麵....之後返學......搭車之後...同老友講野....到左站.
...落車去學校....因為落雨.....唔洗早會....yeah~....我地上堂..
開始係中文測驗@@好易嫁.....跟住聽日係英文測驗.....太易做
了....懶得打落去....直接講返屋企果陣
我開機玩nostale.....更新慢左.....更新左30分幾先得17.5%左
右.....太慢了......根本頂唔住落去...今夜8點要補習呀> <
分類: 未分類 |