點解可以感?
日日都可以有某d事情
令到我唔開心?
我真係感難猜測?
你真係唔知道我真正想得到d咩?
你真係唔明白我心入面到底點唸?
辛苦,真係開始覺得好辛苦好辛苦
但我以點?離開你?真係要放手?
我唔想啊∼
到底係你唔夠好,定我唔夠好?
你想知∼我要你做咩?
簡單d黎講,想你做女友做ge野
可能對你黎講,你以家覺得自己以前冇做過ge野
以家有做就叫好...但...唔係感嫁!!
根本唔可以比較!
我想要ge野係...
你會關心我,
你會問候我,
你會體諒我,
你會明白我,
你會一心一意對我,
你心入面只有我,
係我最唔開心ge時候你會係我身邊陪住我,
係我失落ge時候你會哄我,
就算你做唔到任何1點,
最起碼,我只希望你可以比到安全感我
3個月黎...
當你係我身邊ge時候,我先覺得你唔會走
但你1離開我,就1d安全感都冇
唔係我唔信你,
係你d語言同行動令到我無法相信!!
可能我對你要求太高,
每次都令到你唔開心!
但我每次講親呢d野,你ge語氣就立即改變
你問我,我想你點做
我每次心入面其實都有答案
但我唔敢講出口
我怕一講出口你會更加唔開心
每日我都想陪你多d,
令你開心d,快樂d,
但每次聽到你巴聲都好似超唔願意聽到我把聲ge時候
我就唔知想講咩好!咩聲都唔敢出∼
好低能呀∼∼覺得自己真係超白痴
點解要搞到自己感辛苦?
之前自己呃自己∼
辛苦又點?過得1日就1日啦
1定有開心ge日子嫁
而且開心ge日子1定做過唔開心
但...辛苦反而越積越多!
莫非真係到極限?
辛苦到冇得忍受?
希望我可以做到你想要ge果種男友
我會為你去改,我會遷就你,
希望我可以繼續熬落去,
希望我可以好開心咁落去!
不是你不好!是我對你要求太高!
|