暱稱: 沙魚國家: 香港地區: 荃灣區
算開心的!!
今日有開心的有不開心的!!
在上8點半就起身仲要拿拿林去洗白白
之後就去左樂富同笨蛋在行去睇排球學屆!!
今次拒地比上次打得好左好多,繼續努力啊>3<"
睇完比賽,就去左九龍城唱kk,
哇∼我最多唱左7首歌,創新高 可以唱咁多首=0="
唱完k之後就去左笨蛋屋k,
最後就回家了!!
sO sWeeT SweEt ,
I FoReveR oNly LoVe YOu
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 |