今日咳到就死,超辛苦,又發燒!!
番APL簡直病到暈左,嚇死我D FD~
最後混駝駝感行番屋K!
跟你最後的約會已經過左2日,
果日我仲歷歷在目,不過可能你以經忘記左lu
我不介意的,同你一起經過的日子我每晚都夢到
不知道你現在仲有冇愛我呢?(我覺得...可能冇lu)
以家我真係唔知你心想咩...因為覺得你用左2日時間都冇就不愛我lu
((不過...只係我覺得!!))
可能你面不愛我但內心還有我呢(我只是希望你有我的存在)
你在我心中仲有1定ge位置!我知道你已經......
到現在我最愛還是妳,你信不信都好,
我花心真的只是表面,內心對你還一心一意!
今天,我跟她拖了手,但感覺...很不自然
可能已經習慣了你的手的關係吧~
忘記不了跟你十指緊扣的感覺...(12月2日忘了影十指緊扣的手)
唉~超失敗!不過我覺得冇機會再拖你ge手lu!
由10月12日計起~今天愛上了你第53天,
53天你知道我最愛的比她多,我今日問她我最愛飲ge係咩
拒竟然話唔知道,但你竟然知道,
你比她更留意我,更清楚我!!
到了我跟你的第100天我就會在次約你出街,
因為是紀念日,就算你不出我也會在家乖乖靜坐,陪你聊天>3<"
|