今日係我f4以黎最甜蜜,最苦ge日子!
你實現左我最想實現ge願望
就係同你一齊去白雪公園同睇初雪之戀
你帶比我超快樂ge回憶,
3點7我到左朗豪坊穩你點知你走左去旺中
為左快d可以見到你,我就跑過去
之後1個人傻下傻下感等你出現
你係我背後出現嚇左我一跳>3<"
原本打算一見到你就好開心感笑啦
但一見到你我ge心默默感痛,超想喊的,不過我忍住
好啦!見到你啦∼我就同你去左朗豪坊行街街
一去到,其實我超想即刻拖住你ge手走過白雪公園,但我唔敢啊
我怕你會鬆手,你一鬆手我就痛!
不過最後都有勇氣拖你行入去,超幸福>3<"
係白雪影左好多你ge相相,
影左你ge傻樣,你ge可愛樣,你ge專心樣,好多好多!
影完相相你就拉左我上去,開頭我超傻...我問你做咩上去
你話上去行街,同有野做!
好啦我上到去拉,入左公仔店,
超多你喜愛的熊熊,見到你最傻最可愛ge一面
呢一面,永遠記係我腦海中!
睇完公仔同你去左睇33∼你見到你愛的33就想要
見到就要買感,好彩我唔比...
唔係又買左2∼3件外套,你太亂花錢啦>3<
行行下街我問左你1句說話,你幾點唔得閑?
之後你答我5點10,哈∼我就即刻估到你想去睇初雪之戀
點解我會估到?因為你唔肯走...一聽到5點10我就忍唔住笑左
仲要串番你5點10我知道你咩事!哈!
(因為你肯定唔知道我比你更早上網睇左5點10有初雪之戀)
原本都打算到左5點10買飛,點知道...
按錢果時...食卡...超無奈
全身得4蚊感多...唉
好啦!到左5點10啦,入去戲院啦,其實當時唔敢掂你
但,我有種感覺...就係以家唔掂你可能以後冇機會
係戲院超開心,超SWEET,需然只同你睇過2場戲不過每場都好SWEET好開心
睇完戲你就出門口買左雪糕食,食感多食肥你喔>3<"
食完就去左潮特行街,你又係見到公仔發傻!哈,你超可愛
行完潮特,就去左影貼子相,超開心同超甜甜的
影完就送你翻樂富坐左一陣但果一陣最快樂同最痛
快樂同甜蜜只有你同我知道,你喊同要離開我,我係最苦
我見到你喊我心超痛,需然我一直知道,今次係最後一次約會
但我都想快樂同你過,所以我一直忍痛,但最後.我真的哭了
收到你最後的溫暖禮物,最後1次送你回家!
全部過程,我一世都記得!我知道我超愛你,你都超愛我!
但...結果如此,我知道我心入面有你GE存在已足夠
係呢1年我會全天候24小時守護你,望住你,陪住你
無論你知唔知道都好,我會遵守自己對你GE承諾!
我心入面一直愛住你!我愛你∼笨蛋!
我唔會忘記呢日GE日子!!
|