暱稱: 沙魚國家: 香港地區: 荃灣區
.......
今日晨早比人嘈醒,
不過原黎係自己訓遲左...
原本打算今日9點到花虛球場睇學屆排球
點知訓到9點幾先起身,重要不是自己起身
係比蚊打黎問我係邊我先記得要去睇∼
很對不起你們喔∼原諒我吧>3<
之後今日中午先去花園街,買左拼圖
再去旺中,行街街!
真的太不幸拉,竟然撞到嘉敏佢地,
佢地又一齊搭台食肯德基,都唔知道無奈定好笑=3=
最後,冇幾耐就乖乖回家啦!
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | »