暱稱: 沙魚國家: 香港地區: 荃灣區
累死
今日8點比嘉俊打黎嘈醒左!!
不過算啦!嘉俊...太蠢記錯時間~哈!!
之後我都繼續訓...訓到8點半先起身翻APL
開心死...唔洗咁早起身!
不過好慘啊,翻APL學修眉...
自己修...痛到眼水都出埋~唉!
學完修眉,就翻左學校考SBA
THX~你的SBA紙...
考得好成功...
考完SBA就去左打籃球
有笨蛋,陳陳,嘉俊,BILLY,林2,雞雞同晶晶
打籃球打到累死,出曬汗
不過好開心,全場係度笑,哈
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 79 | »