今日一大清早就去左樂富穩笨蛋一齊番學,
神早留留見到拒成個大頭蝦感!!
哈~傻笨蛋,妳真係妳好笨啊...
不過傻傻地,笨笨地我先愛~hehe
之後放學,笨蛋就練中國舞,
跳得又笨又可愛~哈...
睇拒練舞期間,我走左去體能室練體能
哇...體能室d儀器不是人去的
我入左去半個鍾...冇力行番出去=3="
今晚8點07分一齊,由果刻開始計時
可以專一愛妳幾耐...應該好耐好耐的>3<
開心死我了...經過感多事情先可以一齊!
不會放棄你的,希望你都不要不要我喔>3<"
雖然明天你就走了...不見我10天不知道你會否想起我
擔心你去溝仔=0=" 怕怕~~點算!!
|