暱稱: 沙魚國家: 香港地區: 荃灣區
唉!!!
呢幾日一直番工唔得閑去玩~~累死!
今晚仲要係平安夜,不但孤獨的過
仲要做到扒係度,今日同聽日番工我肯定死定了>3<"
原本廚房變左做士應...唉!!
最慘的係經常送餐送錯台~~好失敗>3<"
好彩果度D人好好姐...如果唔係鬧到我死
唉~孤獨的聖誕節...點先過完啊,嗚
個傻笨蛋又唔可以早番陪我到數...寂寞喔
好掛住你啊~死笨蛋...掛死我拉...
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 79 | »