
今日同笨蛋1個月的日子!!
她送了袋袋給我~~喜歡死了
只要你送的,怎樣也喜歡>3<"
琴日仲好迷惘唔知道去邊好
今日最終都去左magabox
一去到magabox我的胃就超痛...
唉~好失敗!原本唔想比笨蛋知道我痛的
一直忍!點知越忍越痛,最後比她發覺了
她自己的肚仔也不太舒服,反而還要她疼我>3<"
之後休息左1陣,就第1時間上左10樓eat東西
她笨到說自己以前的搞笑時件!!哈~~可愛死了
最後就去左溜冰,唉~溜冰最失敗今次
雖然第2次溜,但第1次都冇跌過
今日竟然係佢面前跌低!!ho no>3<""
有她在,我經常失敗~唉!!
我太專心在她身上了=3=""
|