暱稱: 沙魚國家: 香港地區: 荃灣區
田徑...累
今日早上笨蛋早左一個站落車車陪我翻學
之後行行下........
唉~放學最慘留堂補做功課
之後放學練田徑
哇...累死,搞到撘地鐵都訓左
回到家成個人散曬!!ho no>3<"
以後我會寵你,錫你,愛你的~
所以你唔好擔心喔!!
放心跟我在一起吧>3<
watasiwa suki~!!
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 79 | »