暱稱: 沙魚國家: 香港地區: 荃灣區
累死!!
今日練田徑,腳都軟埋....超痛
練跳遠練得都ok...
笨蛋練跳高,跳得超勁...
動作超令,我想跳,但又唔識,唔想獻醜=3="
好,幫笨蛋打氣,努力.加油>3<""
考試成績就....唉~唔想題
死啦~考成感,仲要同笨蛋鬥高分
輸左就死得...唉,打定輸數...救命>3<"
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 79 | »