今日去左唔知邊道打WALL GAME=3="
胡胡,同其他啊SIR超搞笑...狂脅持KAI子
哇...今日WALL GAME比隊友狂射...仲要係2米以耐距離射
第1個射完就話試槍...聽到超無奈!!
第2個分男女戰打啦!就話認唔到我狂射我個頭痛身
搞到個頭有兩個腫瘤,到以家中痛痛地...慘>3<"
笨蛋...我講過我會同你一齊到朗豪方GE白雪公園
需然冇同你一齊去睇不過都算同一日啦!!
我今日都幻想同你一齊去睇,幻想你笑得好甜,幻想你好開心個樣!!
但全部都係我GE幻想,回想真實我又默默流淚...唉~~
你同我GE想法其實一樣,完全可以講話心靈相通...(相信你都覺得)
我特登影低D相,之後幻想你係隔離GE話,我就會傻笑...
因為我會幻想你GE笨樣,會幻想你GE傻動作,幻想你會講GE野
差D係朗豪方比FD話我發傻,不過拒地都係度問
[[你...點解無端端係度笑?唔好嚇我啊...]]
唉~幾驚拒地話送我去青山=3=
之後到左10點7就範HOME LU!!!!
|