
唉~呢排超煩惱!!
一波未平一波又起,點解會感嫁?
D FD又煩,自己又煩!真係好想死啊
算啦~唔理啦!!搞店自己好過,講番自己D愛情先>3<"
你點解要傷害自己??你話學我...但我今次冇傷害自己啊
你隻手打到腫曬...你覺得我見到你感我會開心嗎?
我會可以不理會嗎?對不起...因為我答應過你
你傷害自己1次,我會10陪奉還比自己!!
我今日狂打牆,打左10下,打到留曬血...(不過沒事)
對不起,我傷害了自己!!
我知道你會問,點解我仲要對你感好
因為,你都叫我傻瓜啦,
我傻嫁,愛你就愛你,對你好就對你好
冇得解嫁~我知道你心入面仲在乎我
但點解你唔敢面對我?
今日見你喊,我真係心痛,
因為...又係為左我,又係因為我
令到你傷心,流淚!
|