暱稱: 沙魚國家: 香港地區: 荃灣區
哭
今日一清早去左""新公""
之後sici生日!!蛋糕仲要係casey整的
超好食...sici生日快樂喔!!
之後去左穩人,番左學校一陣
走左去番工地方拿衫,
最後送人番home!!
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 79 | »