今日早上去左樂富同笨蛋一齊翻學
而且.次次都撞到熟人...
最後果堂測驗...希望及格,不想要5天團>3<
之後放學打左一陣排球就去左秋秋男友HOME
唉~我的確係路痴...行左超耐都穩唔到秋秋拒HOME
逼於無奈,NICOLE同YOYO黎接我...辛苦曬>3<"
到左7點幾,我就去左穩笨蛋,要你等SOR阿!!
令你凍了很久吧>3<""
最後就在籃球場EAT東西~!!一起EAT這樣野開心死^^""
最無奈的是...陪笨蛋搭車個司機超X
按左鐘都唔停車,重要繼續開....
行左好多冤枉路...
哈~笨蛋既然唔識路,帶我亂行
好彩我識路~~哈哈!!
|