今日去左秋詠屋KBBQ
有YOYO.CC.家俊.秋詠.周雞.我.冰.池.囡
可能佢屋K太偏僻,電話收唔到
BBQ搞到好似紮營感!!
超辛苦=3="
要爬上爬落,全身都濕曬
又骯髒曬...超可憐
雖然食唔飽,但都好玩
食完野,就打左1陣麻雀
9點半就走人
之後送冰回家
自己係公園行左1陣!!
_______________________________________
全日同你的感覺變了
疏遠左好多~
感覺錯左?定自己逃避你
唔知,真係唔知
呢幾日不斷係度唸...
默契變了,感覺變了,
還可以繼續下去嘛?
總覺得快完結...
真的愛我的話為何不表現出來?
我開始擔心,你即將離開我
我害怕讓你走
我比唔到安全感你
=====================================
我心痛,你知唔知?
我在乎你,你知唔知?
我緊張你,你知唔知?
我驚你走,你知唔知?
我心入面全部都係你,你知唔知?
我怕逼得你太緊,你會好辛苦
我選擇放鬆你,
比你自由,
你需要GE時候先穩我
你想要我GE時候我先出現
你唔開心GE時候我會哄你
你想要人陪你GE時候我會陪你
你想我做D咩我都肯
只要你開口,我咩都願意為你改
++++++++++++++++++++++++++++++++++
我真係愛你!!好愛好愛你~
你GE所有唔開心,我幫你承受
你GE開心可以同我分享!
老婆~我愛你!!
|