暱稱: 沙魚國家: 香港地區: 荃灣區
HAPPY
4個月喇!
HAPPY>3<
雖然2個月的20號都冇陪到我
真的極度失望...
初頭以為唔到3個月...
不過以家4個月啦
雖然有時哎交,又要分手
但最終都冇事,第2日2個就傻傻更更
可以開開心感照常過每1日
2個傻GE走埋1齊,
不過都幾好啊
每日傻傻咁過,笑下傻下又1日
癲下痴下又過1日
哈∼幸福,開心!!
I 笠 U ! 老婆>3<"
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 79 | »