倩雯生日怏樂
今日去左獅子山BBQ
有呀C,倩雯,姬姬,美儀,美婷,啊Hei,周雞,我
7點起身,9點到美心
遲左1分鐘炸嘛...呀c就call我
話我::有冇搞錯啊遲到=3=""
周雞第1個到美心
竟然冇人見到佢,得倩雯1個見到...哈
10點幾到左獅子山
我地都算早嫁啦,點知都係冇位
等到12點幾先有爐
之後我就不斷做苦力
起爐呀,燒野食比人啊,幫人撐傘啊~好多好多
到左下午4點幾自己先有得食
之後玩""開口中""
其實我都冇開口中過
無奈地都要食半塊唔係包ge包
個包+左 沙爹醬(勁多)+7 up(勁多)+食豉油(勁多)+蜜糖(dd)
又濕又難食...食小小都超想嘔
原本食左半個唔係人食ge包,估自己都唔會再食掛...
點知一估完...呀c仲就左...
見佢食得超辛苦,幫佢食埋~~唉
基本上個個都有食...得倩雯同姬姬冇食
玩到6點幾左右再bbq過
燒到9點幾10點就回家了
|