理髮店
成朝流流長..
都唔知點過好...
一起身..
就開msn...
(當然..係等daddy..媽咪出咗街先開..)=.=..
但係..一開..
竟然冇人上msn喎...
悶死..
到9點幾..10點.
先至有一個人入嚟 --
馬展..
同佢傾咗成朝...../..
到11點幾先稍為有電視睇..百分百感覺**
1點幾..就準備出街..
去..hair cut.....
剪完已經5點幾.....
勁眼瞓..
本來唸住瞓陣教..
點知比媽咪鬧..
話我冇禮貌喎...
都唔知應該點比反應..
唉..**.
無理取鬧..
仲唔比我食飯..
到10:30先自己食cup noodles..
|