●` ×[*||! 我就不相信 我倆是沒結果° ◇"×
HIHI~~``歡迎``
sharon1214
暱稱: 啊Sha
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2006-08-01
2006-07-11
2006-07-10
2006-07-09
2006-07-08
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天


2006-07-07 分類: 未分類

話劇

唉``

又要練話劇 -^-

今朝6:15起身..

約咗鄺倩瑜食早餐 ~

跟住就同佢"昌芷琪一齊返學校..

但係 _*_

竟然一個人都冇 T_T

我地開始懷疑''/'

駛唔駛練話劇  ..?!. 

跟住..

我地就去canteen坐..

等等咗好耐..**

見到劉sir行緊過嚟''..

就問佢幾時練?..?

佢話佢就9:00 ..>..

唔知我地幾時 =-="

不過..

劉sir幫我地開咗個hall XDD....

到9:00既時候  ..<..

個個都晒嚟 ...

原來真係早咗嚟@_@

爆無奈  =.=

中途我地發生咗一件....小風波..

好彩後來冇事!!

我仲同劉sir討論一件事........

我唔想多講.!!..

不過..

劉sir如果我真係令你唔開心 =^=

我同你講返'sorry' ..

好對唔住 .!!..

到1:00先練完 /../

之後就去咗'yu'屋企 ..*

"我怕狗"  =_="

相信差唔多全部人都知 *.*

而佢屋企又係養狗 ..

所以驚到我死死下 =3=" 

我3:55先返到屋企 ..

之後就開msn @.@

同哥哥(佳佳)"maria"陳珈棋" ..

余卓煒"馬展"傾 ..

我同maria係度串陳珈棋 XP....

勁爽 XD...

食完飯之後 .,..

就寫日記 ..

不知不覺就已經12:00啦 !!..!!

比平時遲咗好多先瞓 ...

所以我要快d瞓 =v='

886 ......