羅密歐與茱麗葉
今日學校請咗一個團體嚟表演一個故事----羅密歐與茱麗葉。可能好多人都已經睇過(唔包括我),佢地係以英文演繹。我地仲以為依次同以往一樣,男女主角到最後都會一齊殉情。點知,竟然係happy ending....
而且今次佢地仲將成個故仔濃縮再濃縮,並且變得非常好笑!不過好快就完咗啦,佢地仲叫我地問問題tim。