sheep999
暱稱: pudd!nG
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2008-04-07
2008-04-03
放下了心頭巨石-v-
愚人節快樂!
呢個禮拜唔懶得~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
Rilakkuma*V*
2008 年 1 月 12 日  星期六   晴天


2008-01-12 分類: 未分類

二姨一家四口, 黎公黎婆, 六姨+表妹, 琴日番左黎香港~ 好開心呀~

好耐無見二姨佢地, 佢地由澳洲返黎香港3日~

佢地想聽日去迪士尼, 問我去唔去, 我當然想去=..=, 但係.......我無溫過chm.....T^T 好想去.....

點解唔黎耐D, 等我考埋試先走啦........><

頭先行街既時候, 差D搵唔番黎公, 有驚無險~

9人團, 有老有嫩, 一齊行真係好有難度, 行得太快要等人, 行得太慢又要跟貼D~

如果唔係考試, 會玩得仲開心~點解~~~=-=

 

後記, 我決定去迪士尼, 所以今晚要溫哂d chm啦~ @3@

2008 年 1 月 8 日  星期二   晴天


2008-01-08 分類: 未分類

呢兩日放學後都無咩要溫, 一返到屋企食完野, 我就即刻搵周公, 5小時不停為周公服務~

雖然有較到鬧鐘, 但係我都係忍受唔到, 訓極都唔想起身, 懶到出哂汁~=v=

好開心中文聆聽唔計個12分! 呵呵~

2008 年 1 月 7 日  星期一   晴天


得意BB 分類: 未分類

 http://www.studio123.hk/onlinealbum/2007-02-06/ng_ngai.html

佢係我表姑姐既仔仔, 好多趣怪表情, 勁得意~

最近既相, 大個左好多~

2008-01-07 分類: 未分類

給你們一個故事
聽我的故事之前 , 你首先想想 , 你該讓誰來決定自己的行為

甲和乙在報攤上買報紙, 甲禮貌地對報販說了聲謝謝 , 但報販卻冷口冷臉 , 沒發一言
這傢伙態度是很差的
他們繼續前行時 , 乙問 : 他每天晚上都是這樣的嗎 ?
甲答 : 對呀 ! 乙再問: 那麼你為甚麼還是對他那麼客氣 ?
甲答道 : 為甚麼我要讓他決定我的行為 ?

這個故事希望你能體會到它的涵意
 " 情緒控制器 " 

一個成熟的人握住自己的 " 情緒控制器 ", 他不期待別人使他快樂
反而能將快樂與幸福帶給別人
每人心中都有一個 " 情緒控制器 " , 但我們卻常在不知不覺中把它交給別人掌管

一位女士抱怨道 : 我活得很不快樂 , 因為先生常出差不在家
她把 " 情緒控制器 " 放在別人的手中

一位媽媽說 : 我的孩子不聽話 , 叫我很生氣
她把控制器交在孩子手中

男人可能說 : 上司不賞識我 , 所以我情緒低落
這把控制器又被老闆拿了.

年輕人從文具店走出來說 : 那位老闆服務態度惡劣 , 把我氣炸了 !

這些人都做了相同的決定 , 就是讓別人來控制他的心情
當我們容許別人掌控我們的情緒時 , 我們便覺得自己是受害者
對現況無能為力 , 抱怨與憤怒成為我們唯一的選擇
我們開始怪罪他人 , 並且傳達一個訊息 : 我這樣痛苦 , 都是你造成的 , 你要為我的痛苦負責 !
此時我們就把一重大的責任推托給周邊的人 , 即是要求他們使自己快樂 , 這樣我們浪費了自己時間
我們似乎承認自己無法掌控自己 , 只能可憐地任人擺佈
這樣的人使別人不喜歡接近 , 甚至望而生畏

但一個成熟的人握住自己 " 情緒控制器 " , 他不期待別人使他快樂
反而能將快樂與幸福帶給別人 , 不影響別人情緒之餘也令自己很快樂
他的情緒穩定 , 為自己負責 , 和他在一起是種享受 , 而不是壓力

你的 " 情緒控制器 "現在在別人手中嗎 ?
快去把它拿回來吧 ! 愛的反面不是仇恨 , 而是漠視且不關心 , 那是最可怕的
這個故事希望你們能體會到它的涵意

其實我們身處的地方 , 不論是環境 , 人 , 事物都很容易影響我們的情緒起伏
可是千萬別忘了以下一句
不要因為他人的一句話 , 一些你得不到的東西而在意太久
懷恨在心 , 那是懲罰自己 , 而不是別人

BY 周柏豪xanga  http://www.xanga.com/chaupakho

情緒係可以控制既, 不要過度受人影響, 也不過度抑壓就最good啦~
周柏豪是個難得的新人, 睇d識諗野既人既xanga都係唔錯既事!

2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天


2008-01-04 分類: 未分類

今日,考試acc寫少左balance sheet, 初時以為2hr, 應該會做得哂2題, 但時間係岩岩好, 唔會多, 如果我知要寫balance sheet的話, 時間就應該唔多夠~ 無入錯數就最好喇!

晏就返左屋企, 食完lunch訓左陣~ 訓到唔願起身, 遲左到~=p

中文口試不嬲都只求合格, 今次有好多講野掂既人係自己組, 未開始之前都幾驚, 完左呢個考試, 鬆哂.... 唔去計較講左幾多次la, 我一定要學識爭取發言, 唔夠快同gust去搶, 下一次口試練習, 我要加油!