琴晚我地四個去左尖沙咀倒數, 好開心, 因為係第一次~
我地去玩具反斗城玩bb, 超多會郁既玩具bb~
入到去d童真返哂黎, 哈哈, 仲有每人買左枝糖~
dinner去左food court, 等左好耐至有位, 食左個檬粉~
食完行左陣海港城至去倒數~我地遲左步, 去唔到海旁, 條條路都封左,
poki +ball問警察姐姐幾時過得去, 佢話2008年個陣就過得去架喇, 好笑~
我地於是去番一開始個條街倒數, 一路hea, 一路睇show, 一路等....
其間有間好得意既bb女, 佢好鍾意影相, 我地同佢影相, 佢就會好開心咁笑~
poki仲送左枝糖俾個bb添, 佢係咁望住枝野~
跟住終於等到, 10....9....8...7.......3.....2........1, 望住陳豪...既廣告倒數~
好開心呀! 一次都夠哂啦~
走個陣, 撞到邦哥哥, 每一次都會咁叫我" 迪迪仔",
佢女朋友都係到*v*, 哈,仲唔俾我見到~
又係另一件諗唔到既事
諗唔到至叫驚喜
因此, 琴晚好多驚喜呀~
返到屋企隻腳勁痛==企左成日唔痛至奇呢
最後, 祝大家2008年有個新開始, happy new year! |