突然間又諗通左~
咁多埋怨做咩
學俗語話斎, 煮到埋黎米食囉
順其自然
發揮優點
改善缺點
又到最愛既星期日
到我最愛既教會
除左屋企, 教會係我第二個家
只有神既愛可以連繫人
做功課先~
今日訓得太多喇
無做過野
p.s. 推介大家睇現代塵世美
唔係因為eason, 而係因為澳州人傑地靈, 無污染,
可以擴闊自己既視野
blog本來就係用黎講自己既想法, 記事
有d野係度打出黎, 自己會舒服d,
但可能又會唔小心打左一d無心既說話hurt到人
又或者一d唔想人知既秘密俾人見到(點都有d秘密唔可以講)
所以我決定將呢幾個月前既野private左佢
俾自己當紀念
而家盡量都係打記事, 同埋同朋友一齊面對緊既野
始終呢個網絡唔係咁安全
寫要時間, 自問無咁既耐性....
4D 能凝聚起來既話就veli 吉啦~ t-shirt+41人長既人浪(唯一的集體遊戲) 最基本既係彼此相愛~呢個係神講既~ 快d有件製成品出黎就好啦! wo.........
poki同katy今晚實好開心~ 巨星的concert喎!
問題仍然存在, 只能迴避一時, 不能迴避一世 , 此乃悲也. 所指既是迫得太緊既發展~
上學無遲到紀錄, 在我來說是困難的 哈哈, 我好開心, 因為今年保持到半個學期無遲到&1個優點 今日才破戒, 實在慶幸~=P
今日請左半日假, 可以訓晏d, 然後去check 脊骨~ 歪了5度, 高低膀(右>左), 3月要去照x光, 嚴重既話就要睇專科啦~ 唔怪得有時坐到腰骨痛啦~真係未老先衰~=3= 但係呢, 請假真係好過癮~呵呵~ 應該係早會既時候, 我仲訓緊~=P(睇完唔好打我)
另外呢, 聽日去賣旗, 晨咁早就去啦~ 好興奮~ "小姐, 幫我賣支旗呀~"=D