|
|
唉**尋晚成晚冇訓過..失眠唷!!!慘慘!!
好囉爆呀!!表演空手道個陣...卡卡**..我做錯左唷llllll
失眠的睡美人 >>>我5係..失眠姐
故事最後 會有哪些情節
可以當紀念 曾經你說
要最疼我 要最想我 每天每天
*在你身後 感覺就像
一條透明的拋物線 當它下墜
再美的童話也會失去感覺*
#睡美人想著誰想到失眠
空盪盪是你給我的堡壘
我不說只希望你能了解
就算沒有王子 想你在身邊
睡美人想什麼想到失眠
我願意擁有公主的眼淚
安靜的等著你每一夜
喜歡就是這樣 酸酸甜甜 的滋味#
REPEAT*##
|
| 刊登時間︰2006-04-17 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
今日點44先起身!!!
勁呀!!∼
跟住去食野,,,
食完就約左詩穎係大中等,,
返去學校,,,
放左去牙婆婆舊屋到bbq∼
Yummy!!
爆熱+俾蚊咬!!!
|
| 刊登時間︰2006-04-11 12:11 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 49 | »
|
|