|
|
今朝早會累死我啦,,嘩卡卡*第22小息好好反,,最憎視藝.,..畫點Xx畫,,!!好yeah口番埋聽日〥So GoOd!!週會係到講雞腸,,都吾知佢up乜春wo∼口合口合’’吾係好鐘2e+,,FeEl又串左口拉....夜晚珊珊CaLl me,,又冇同佢傾〞唉!!*又係個句好撚憎係e到讀〞吾寫lu!!11!!
|
| 刊登時間︰2006-03-09 10:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
今日冇嘜嘢”好撚吾鐘意”,,見到個條友呀!!@@吾鐘意吾鐘意呀”
黑人憎吔!!but好搞野”
好憎禾番學個頭吔”
feEL e排好煩牙!!
吾寫lu
|
| 刊登時間︰2006-03-08 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | »
|
|