今日冇野講..吾想寫,,
今日同殷詠深去左唱K,,唱左4粒鐘,,唱左好多次無所不在,,係到鬥哎,,勁搞野]]]跟住同佢去左打羽球,,打左一陣,,kaka**我成日都打吾到,,好勁牙@@me~唉**點算牙,,我成日爆粗,,唉**Xx2,,上左中學我FeEl自己好曳,,好耐冇搵過小學d fd la!吾寫lu]]]]
可以形容日記d野o既歌:從來並未練習過溫柔遲學你或已經沒法接受Xx1