|
|
今日冇嘜野,,,e+ fEel小息勁爆悶囉”
上堂又爆悶wo”呸”唉**
放學俾老E捉左去訓話”哈哈”
跟住返左黃建常”老C又吾響到wo,,無奈”
每次返去老C一係吾得閒就係吾響到,,,
l Feel鐘2佢好悶呀!!單戀好悶呀!!
e排吾係好開針,,成日俾babamama誤會囉,,+
俾佢地鬧,,吾知why why會甘呢!?係咪我做錯野呢!?卡卡**
我諗應該係!!
e排我FeEl自己火爆左d,,對牙sam好衰甘囉”
有時fEel佢講d野吾好囉”自責→??
又有時feEl對呀→詩穎詩穎吾係幾好”
想同佢地say鎖你牙”*_*.....
FEel係e間吾係好開針呀”吾寫lu@
frorn:
ShErRy,,,
♀往事可以像♀抹去嗎??
|
| 刊登時間︰2006-03-07 11:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
今日勁吾開針,,but好多人同禾講happy birthday,,吾係好多,,haha,,個個fd都吾得閒,,好彩殷詠琛肯陪我!夜晚同珊珊煲粥好happy牙,,我feel我既最好fd係珊珊,,三育一個都冇,,kaka,, |
| 刊登時間︰2006-02-25 11:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | »
|
|