|
|
可欣HapPy birthday!!25號唷!!/\/\
每日只得11個煩∼1個合皮換泥10個un合皮...好撚難係條死八婆面前扮作開心天真知
不多!!但我要撐落去...要win到佢去死..我要攞番哂條八婆搶走左我個d野∼
今日整到詩穎喊...so sor∼吾知點解e排我冇理過d人既
feeling囉!!!
X乂x:[[我想哭 你可不可以暫時別要睡
陪著我 像最初相識我當時未怕累
但如果 但如果說下去 或者
傻得我 彼此怎能愛下去.....
唉**咪發夢啦.....
**下次開心已要靠自己
下次頂多飾演好知己
其實再次見你 真需要 靠演技
也要你我好心地**
*請你不要阻我喜歡你
明明是愛但你未說話你扮作閃避
這個沉默冷靜的你毫無辦法處理
其實我亦怕是錯摸心理**

|
| 刊登時間︰2006-04-25 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
唉唷**吾知點解e排好心亂如麻口羅,,好多野煩,,其實禾都吾知煩泥做末,,,白痴+on9**
吾寫lu**
|
| 刊登時間︰2006-04-24 11:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 49 | »
|
|