|
|
今日係屋企唱K∼
so good∼
好過冇野do∼
勁鐘2唱假如讓我說下去....
唉**
msn今日有好多add我..
卡卡**
冇野好寫∼
|
| 刊登時間︰2006-04-30 01:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
唉**有d人好吾知醜口羅∼
應你就以為睬番你牙...
冇野牙...
不知所謂.....
嘈嘈嘈.....
bye咩撚野牙∼
冇人應你吾知醜....
吾寫lu∼
開親msn都得個2,3個人講野
好悶∼
|
| 刊登時間︰2006-04-28 11:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 49 | »
|
|