|
|
SO HAPPY"今日吾洗番學^^3日假甘快就放完"頂*聽日又要番學"呸牙XD**好煩牙..又要測驗,..><"
今日12點幾先醒*SO GD牙!!成日都係到HEA..好悶"又冇得出街""]哈哈"同IRIS媽篤桌球好搞
野"^^PUIYAN佢地叫我出又冇出"><
|
| 刊登時間︰2006-06-05 11:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
唉*就黎考試"好煩牙"d書都未掂過"><"好煩牙.......F.2吾想係望班"點算好呢?去其他班仲衰...曳都有1個限度..吾可以俾自己曳落去....><""吾合格仲煩"又要重考"頂***數學1定吾合皮啦>ll<"唉**今日成日係屋企..悶爆..好耐冇去過街啦..媽子又吾俾*我吾想做乖乖女牙>t<"讀中學啦....擺我係屋企都冇用啦...讀書讀書!!我都吾鐘2讀書...出街又吾會吾番黎....去完就識番黎嫁啦"我又吾亂FING$$既..日日係HOME..你吾悶我都悶啦...就黎自閉啦.......叫我玩腦..咪仲悶" |
| 刊登時間︰2006-06-05 02:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 49 | »
|
|