|
|
T O D A Y又 系 到 屋 企 HAE ~ VERY BORING PK!! 好 煩 ..
考 試.. 又 未 溫 過 書><"9 點 幾 玩 MSN.. 方 鎮 瀛 問 我 係 咪 仲
鐘 2 某 人. .. 好 無 奈 x d LA!! 就 黎 癲 啦 "OH!!!HELP ME LA!!
E ND *
|
| 刊登時間︰2006-06-12 12:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 49 | »
|
|