|
|
今日好吾開心"
番學好煩囉"
呢排鐘意同kayan玩同埋傾計囉"
都吾係甘想同其他人玩"
我諗我真係玩自閉囉'"""""
我好撚憎我個頭"
見到個頭好煩""""""
|
| 刊登時間︰2006-05-23 12:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
呢排好情緒化"
不過咦+ok開心"
成日以為逃避就可以解決問題"
好傻囉"
冇fd咪同d人fd d 囉"
不過吾係扮哂野個d"
做人真d吾好咩"
吾想再玩自閉囉"
好辛苦"
但係1定做吾到"
有時好憎詩穎囉"
吾係羨慕佢個d咩咩咩咩"
ed野我1d都吾在乎同埋亦都吾恨"
而係佢做d野出黎令到我憎佢"
如果話係feel佢係到學我d性格同埋講野個1套既話"
可以話我係自私,,白痴,,,小器,,無聊.......
如果我同d fd講既話"
佢地1定會feel我學緊佢咋"
可以話我係冇囉"
吾鐘意人學我性格同埋講野個1套"
係我既原則囉"
係..我d性格吾係好"
但係really係我既原則囉"
有d吾鋸囉"
><"
吾打啦"嘥氣"
|
| 刊登時間︰2006-05-22 12:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 49 | »
|
|