|
|
今日又係甘番學"又好撚吾開心"勁撚慶牙科學堂"見到d仆街係到扮哂野".>!>行開啦!!好煩"
跟住又勁吾開心"又冇人理我"唉**我都知我抵死嫁啦"算把啦"
好吾想番學"日日都係甘"=="
好想搵人hurt我"講真"
好辛苦囉"
d人又吾想同我玩"
吾寫啦"
伊沙貝拉 梁洛施
從來幸福與我 彼此隔了千米
活著為了得到愛護 又全沒關係
從來甚麼雨勢 都可看進眼底
得不到一切我慣了未絕望 為何又怕跌低
#天 聽不到一個內心 哭聲
現實讓我打 拚命撐著大眼睛#
*天黑黑 孤單中走向世界 深知關心不可買
不擔心 走過繼脆弱墮地 像泥娃娃瓦解
心灰灰 辛酸中開過眼界 我背著繁忙的街
但願上帝可偉大 憐惜伊沙貝拉
(但願上帝可庇佑 每個伊沙貝拉)*
天氣沒嘆壞
無人內心照應 都可愛上背影
傷心多少每次要眼淚限定 面前便有美景
REPEAT#*
(Isabella don't you cry, Let the sadness pass you by,
Turn around from yesterday and say goodbye.............)
REPEAT(*)
將昨日摺埋 活埋 活埋
|
| 刊登時間︰2006-05-09 11:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
今日又好似平時甘番學∼又勁吾開心----唉********無啦啦又調走詩穎喎∼冇野牙∼
佢又吾係曳個d喎∼仆你個街牙XXd''搞到我勁悶!!不過就算佢冇調走"我都係11甘悶"
d老c好乸煩"跟住社會堂"小保跌爛左個指南針"可能我地要賠錢"唉*****我勁吾合皮~
不過吾可以怪佢囉~我 e + ok憎PUIYAN*好好玩牙"同d婆婆+公公"嘻嘻*吾寫lu~ |
| 刊登時間︰2006-05-09 12:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 49 | »
|
|